ارسال پاسخ

۲۰ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3378

رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی خبر داد:

خرید گرید PVC-S60 از هفته آینده امکان پذیر می شود

عباسعلی متوسلیان از امکان خرید PVC-S60 از هفته آینده برای تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی عضو انجمن، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، صبح امروز 20 بهمن 1399 جلسه رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی با صفدری مدیر کل نظارت بر کالاهای غیر فلزی وزارت صمت و تعدادی از همکاران ایشان برگزار شد.


حضور در این جلسه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشت و با درخواست آقای صفدری تنها با حضور یک نفر امکانپذیر بود اما به دلیل حضور آقای بیژن سحرناز عضو هیئت مدیره انجمن در تهران و اصرار رئیس هیئت مدیره مبنی بر حضور،  ایشان نیز در این جلسه حاضر شد. 


در این نشست دو موضوع زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
1. آزاد سازی خرید گرید PVC-S60 
2. غیرقابتی شدن لوله و اتصالات پی وی سی

 

رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی درباره بند اول این نشست توضیح داد: پس از بحث و بررسی این موضوع، قرار شد تا از هفته آینده خرید PVC-S60 برای تولیدکنندگان لوله و اتصالات عضو انجمن فراهم شود. البته انجمن در این زمینه مسئولیت حقوقی برای شفافیت خریدها را پذیرفت تا گرید مزبور در چرخه تولید قرار گیرد.


متوسلیان در همین ارتباط گفت: بنابراین از هفته آینده دو تعاونی پی وی سی همکار انجمن که مورد تایید و حمایت هستند، می توانند خرید این گرید را انجام دهند. 


لازم به ذکر است انجمن لوله و اتصالات پی وی سی بیش از یک سال است پیگیری های متعدد، نامه نگاری های فراوان و نشست های مداومی برای امکان خرید PVC-S60 برای تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی انجام داده است که در نهایت مقرر شد تا از هفته آینده خرید این گرید امکان پذیر شود.


غیرقابتی شدن لوله و اتصالات پی وی سی بند دیگر این جلسه بود. رئیس هیئت مدیره انجمن در این ارتباط توضیح داد: محصولات پی وی سی به دلایل متعدد در بازار غیررقابتی شده اند که از جمله این دلایل می توان به قیمت های ارزی این گریدها اشاره کرد.
متوسلیان گفت: قرار شد تا انجمن لوله و اتصالات پی وی سی طی نامه ای به شرح مبانی غیرقابتی شدن محصولات پی وی سی و راهکارهای این موضوع بپردازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد