ارسال پاسخ

۱۸ دى ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3315

pvc-asso.ir

فراکسیون پی وی سی در آستانه شکل گیری

بنا شده تا فراکسیون پی وی سی با عضویت نمایندگان تشکل های مرتبط با صنعت پی وی سی در انجمن ملی صنایع پلیمر ایران تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، منصور قدیمی عضو هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در این باره توضیح داد: بر اساس مباحث صورت گرفته در نشست هیئت مدیره، قرار شد تا درباره نحوه تشکیل این فراکسیون با کمیسیون تشکل ها بررسی های لازم انجام شود.


قدیمی درباره تشکیل فراکسیون پی وی سی گفت: به دلیل این که صنایع زیادی وجود دارند که از پی وی سی در محصولات خود استفاده می کنند؛ اما فاقد نماینده در هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران هستند، قرار شد برای بهره گیری از نظرات آنها، طرح تشکیل کمیسیون پی وی سی بررسی شود. 


وی ادامه داد:صنعت پی وی سی روز به روز در حال گسترش بوده و هر صنعت دارای مشکلات و مسائل خاص خود است که شاید این صنایع در یک یا دو مورد از مسائل خود اشتراک داشته باشند؛ چون همه این صنایع در هیئت مدیره انجمن ملی نماینده ندارند شاید مسائل آنها بازگو نشود؛ از این رو با تشکیل این کمیسیون امکان طرح مشکلات فراهم می شود.


قدیمی درباره اعضای این فراکسیون توضیح داد: بنا شده بررسی های لازم درباره ساختار، عضویت و وظایف این فراکسیون در کمیسون تشکل ها صورت گیرد و سپس طرح آماده شده ای جهت تصویب به هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ارائه شود.


این فراکسیون با برگزاری جلسات دوره ای، ضمن بررسی مسائل و مشکلات، راهکارهای برون رفت از موانع را برای هماهنگی بیشتر به انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ارائه خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد