ارسال پاسخ

۵ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3341

pvc-asso.ir

ردیابی و شناسایی آلودگی در کامپاندهای پلیمری

آلودگی می تواند در کاربردهای کامپاندینگ مشکل ساز باشد.اسکنرهای خالص سازی پیشرفته Sikora که برای بازرسی و جداسازی آنلاین استفاده می شوند، با ترکیب یک اسکنر اشعه x و حداکثر سه دوربین نوری عمل می کنند. 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

اشعه X امکان شناسایی جز فلزی تا اندازه50 میکرومتر را در ماده اولیه دارد، در حالی که لکه های سیاه و انحراف از رنگ توسط دوربین های نوری تشخیص داده می شوند. نرم افزار یکپارچه با ارزیابی آماری، اطلاعاتی دقیق در مورد اندازه، مساحت و تعداد آلاینده های شناسایی شده در هنگام تولید را فراهم می کند و در اختیار اپراتور قرار می دهد.


علاوه بر این، داده های مربوط به ناخالصی ها را می توان در گالری تصاویر ذخیره کرد. به گفته ی این شرکت، به دلیل نیاز به افزایش مداوم کیفیت پردازنده های پلاستیکی، تقاضا برای سیستم های بازرسی و جداسازی آنلاین افزایش خواهد یافت. این شرکت ادعا می کند که الزامات کیفیت بالاتر تنها با استفاده از فناوری های آینده نگر مانند اسکنرهای خالص سازی پیشرفته قابل تحقق است. با استفاده از این سیستم می توان از هزینه های تعمیر جلوگیری کرد و هزینه های مربوط به ماشین آلات و پرسنل و همچنین مدت از کارافتادگی و ضایعات به طور قابل توجهی کاهش می یابد.


SIKARO همچنین سیستم های آفلاین را برای بازرسی و آنالیز مقادیر کوچکتری از پلت های پلیمری به طور تصادفی به عنوان مثال بعد از جداسازی توسط اسکنرهای خالص سازی پیشرفته تامین می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد