ارسال پاسخ

۱۳ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2492

pvc-asso.ir

لوله های زیرپله ای برقی، پیشتاز بازار مصرف هستند

با وجود ممنوعیت استفاده از لوله های پلی آمید، اما هنوز این محصولات وجود دارد و در بازار پیشتاز است. 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، علیرضا غزنوی مدیر کنترل کیفیت شرکت نیرو گستران سها توس از وجود لوله های برقی در بازار با قیمت 2 تا 5 هزار تومان خبر داد و قیمت پایین آن را نشان دهنده بی کیفیت بودن چنین محصولاتی بیان کرد. 


 وی درباره این موضوع که با وجود ممنوعیت استفاده از لوله های پلی آمید اما هنوز این محصولات در بازار وجود دارد، توضیح داد: متاسفانه لوله های پلی آمید در بازار پیشتاز است و جایگاه آن با دیگر محصولات قابل مقایسه نیست.


غزنوی درباره اهمیت اجرای طرح نمونه برداری لوله های برقی پی وی سی توسط انجمن و انطباق آن با استانداردها گفت: این اقدام بسیار مفید است و موجب خواهد شد تا کیفیت این محصولات بهبود پیدا کند. همان طور که اطلاع دارید لوله های برقی پی وی سی زیرپله ای، بازار را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است که با اجرای کار نمونه برداری به ویژه در بازار مصرف، موجب خواهد شد که فروشندگان به دنبال لوله های استاندارد باشند.

 

وی با انتقاد از جانمایی غرفه های تولیدکنندگان لوله های پی وی سی برقی در نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق، گفت: این مسئله عاملی شده است تا بازدیدکنندگان نسبت به دوره های قبلی کاهش یابد این در حالی است که در دوره فعلی به غرفه گذاران اجازه انتخاب نداده اند.


غزنونی در خصوص تحریم های جدید آمریکا در حوزه عمران و تاثیر آن بر بازار مسکن توضیح داد: در حال حاضر صنعت ساختمان در رکود قرار دارد و بنده تصور نمی کنم که تحریم های جدید بیشتر از وضعیت موجود، آن را تحت الشعاع قرار دهند به دلیل این که ما در حداکثر افت فروش قرار داریم.


وی گفت: با توجه به این که حدود 70 درصد مواد اولیه پلیمری در داخل کشور تولید می شود چنان چه ما با تحریم داخلی روبرو نشویم، فشارهای خارجی چندان تاثیری نخواهد داشت با توجه به این که یک بخش از کمک فرایندها و افزودنی هایی که تا پیش از این از خارج وارد می شد، اما اکنون آنها در داخل کشور تولید می شود.


مدیر کنترل کیفیت شرکت نیرو گستران سها توس از آغاز مذاکرات این واحد تولیدی با کشور عراق جهت صادارت محصولات خبر داد.

 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق روز گذشته 12 آبان 1398 به کار خود پایان داد.

 

برای مشاهده اخبار شکرت سها توس اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط