ارسال پاسخ

۲۰ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2500

pvc-asso.ir

مهم: اعلام نتایج دوره ششم ارزیابی انطباق محصولات ساختمانی + جدول تاییدشدگان

تعداد 86 درصد از اتصالات و 79 درصد از لوله های نمونه برداری شده مورد تایید قرار گرفتند. این نتایج تا 29 اسفند 1398 دارای اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، نتایج دوره ششم ارزیابی انطباق محصولات ساختمانی لوله و اتصالات پی وی سی را اعلام کرد.

تعداد کل نمونه های آزمون شده در شش دوره 534  مورد بود. اولین دوره این ارزیابی در دی ماه 1394 با 50 نمونه آغاز شد که تنها 5 لوله مورد تایید قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش میزان نمونه برداری و تاییدشدگان در دوره های بعدی افزایش چشمگیری یافت که در آخرین دوره 102 نمونه شامل 52 لوله و 50 اتصال نمونه برداری و مورد آزمایش قرار گرفت که از این میزان 41 لوله و 43 اتصال مورد تایید قرار گرفت.


انجمن در راستای توسعه بازار، حفظ و صیانت از حقوق تولیدكنندگان و مصرف كنندگان این محصولات اقدام به نمونه برداری فراگیر از بازار محصولات مورد مصرف در بخش ساختمان از سراسر كشور و انجام آزمون های استاندارد و تحلیل نتایج به منظور كیفیت سنجی این محصولات در بازار کرده است.


تست های لازم از نمونه های جمع آوری شده توسط آزمایشگاه همکار مستقل استاندارد انجام شده است.
 
لازم به ذکر است برای جمع آوری نمونه ها، سه مرحله مكاتبه با همه اعضا جهت معرفی چند مكان توزیع محصولات خود، صورت گرفت.

 
تمامی نمونه ها در مرحله نخست تحت آزمون سنجش درصد فیلر قرار گرفتند و نمونه های حاوی فیلر بالاتر از حد استاندارد از گردونه آزمون ها خارج شده و به تولید كنندگان آنها اعلام شد.
 
سایر نمونه ها به مراحل بعدی انجام آزمون های كیفی در آزمایشگاه همكار استاندارد مستقل راه یافتند كه نتایج به شركت های مربوطه اعلام شد.
 
 نتایج این آزمون ها مانند دوره قبل به صورت لیست مورد تایید انجمن به سازمان هایی مانند نظام مهندسی كلیه استان های كشور، انجمن های انبوه سازان استان ها ، ادارات استاندارد و ... اعلام می شود.
 
از جمله اهداف اصلی این طرح، تغییر نگاه بازار و  مصرف کنندگان به سمت استفاده از محصولات استاندارد و فرهنگ سازی خرید و مصرف محصول با کیفیت به جای محصولات زیرپله ای در بین بنکداران و مغازه داران است.

 

برای مشاهده نتایج جدول های زیر را ملاحظه کنید.

 

لیست لولهu-pvc مورد تایید انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی (به ترتیب حروف الفبا)

تاریخ اعتبار: 1398/12/29

لیست اتصالات u-pvc مورد تایید انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی (به ترتیب حروف الفبا)
تاریخ اعتبار: 1398/12/29

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد