ارسال پاسخ

۱۲ آبان ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2488

pvc-asso.ir

تاکید مدیر عامل شرکت لومیر سوهانی به نمونه برداری لوله های برقی پی وی سی توسط انجمن

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی باید یک اقدام اساسی انجام دهد تا کارخانه هایی که محصولات زیر پله ای تولید می کنند و بدون آن که هزینه بالاسری داشته باشند، از سایر تولیدکنندگان واقعی جدا شوند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، احمد سوهانی مدیر عامل شرکت لومیر سوهانی درباره ضرورت اجرای طرح نمونه برداری لوله های پی وی سی برقی توسط انجمن و انطباق آن با استانداردها، گفت: به باور بنده به دلیل تولیدات بی کیفیت، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی باید یک اقدام اساسی انجام دهد تا کارخانه هایی که محصولات زیر پله ای تولید می کنند و بدون آن که هزینه بالاسری داشته باشند و در حال رشد هستند از سایر تولیدکنندگان واقعی جدا شوند.

 

وی در همین ارتباط اظهار کرد: به طور مثال سازمان نظام مهندسی استفاده از لوله های پلی آمید را منسوخ کرده است اما با این وجود برخی به راحتی این قانون را دور می زنند و در پروژه های خود از این لوله ها استفاده می کنند و تنها زانوهای عصایی آن را صرفا برای مشاهده نظام مهندسی از پی وی سی استفاده می کنند. 


سوهانی با اظهار این که صنعت برق جزو صنایع مادر بوده و از اهمیت بالایی برخودار است، بر انجام نمونه برداری از لوله های پی وی سی برقی توسط انجمن تاکید کرد.


وی در ادامه به انجمن پیشنهاد داد راهکاری برای تولیدکنندگانی که محصولات با کیفیت ارائه می دهند، پیدا کند. سوهانی گفت: اگر انجمن این کار را انجام دهد کمک بسیاری به تولیدکنندگانی که در ابتدای کار قرار دارند و هدف آنها ارتقای کیفیت محصولات است خواهد بود. بنده همواره در مسیر کار حرفه ای نه به کمیت بلکه به کیفیت اندیشیده ام.


مدیر عامل شرکت لومیر سوهانی گفت: بنده اطلاع دارم تعدا افرادی که با تقلب در حال فعالیت هستند بسیار بیشتر از تولیدکنندگان واقعی است؛ البته جلوگیری از فعالیت آنها کار دشواری خواهد بود. به عنوان تولیدکننده اظهار می کنم مایل هستم بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی انجمن فعالیت انجام دهم.

 

زیر پله ای ها مسیر دور زدن قانون را پیدا کرده اند


وی با اشاره به گذشت بیش از یک سال از اجباری شدن استاندارد لوله های برقی پی وی سی، گفت: این در حالی است که تولیدکنندگان زیر پله ای راه و روش خود را برای دور زدن قانون یافته اند. مسیرهایی وجود دارد که به سادگی می توان مهندسان ناظر را دور زد. به طور مثال در شهر اسلامشهر چندین کارخانه با برندهای متفاوت محصول تولید کرده و از تولیدکنندگان اصلی هم موفق تر هستند. 


وی درباره ظرفقیت تولیدی این واحد تولیدی توضیح داد: بر اساس پروانه بهره برداری در سال 650 تن ظرفیت ثبت شده است اما در حال حاضر حدود سه خط تولیدی فعال داریم و در حال طی کردن مسیر توسعه هستیم.


وی درباره صادرات این واحد تولیدی گفت: صادارت این شرکت به صورت مستقیم صورت نمی گیرد و صرفا از طریق واسطه ها این کار انجام می شود.


سوهانی درخصوص نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق اظهار کرد: بیشتر تولیدکنندگان محصولات پی وی سی در بخش ساختمان فعالیت دارند؛ اما در صنعت برق با توجه به سابقه زیاد ما و چون نمایشگاه برق یک صنعت تخصصی بوده و بازدیدکنندگان تخصصی هم دارد، بازخوردهای مثبت بسیاری دریافت کردیم. اگر چه شاید بحث تجاری آن زیاد مطرح نباشد اما به لحاظ اجتماعی بسیار اهمیت دارد. 

 

ضرورت برگزاری سمینارهای تخصصی لوله های برقی pvc

وی در پاسخ به این سوال که انجمن و یا نهادهای مرتبط باید چه راهکارهایی را اتخاذ کنند تا فرهنگ استفاده از محصولات با کیفیت در جامعه نهادینه شود، توضیح داد: مبدا تولید مشخص است در این بخش تنها منبع و مجری تخصصی ما انجمن است و ما به عنوان تولیدکننده می توانیم در این زمینه به انجمن کمک کنیم؛ البته این بدان مفهوم نیست که در این بخش عارضه ای برای دیگران ایجاد شود بلکه به این معنی است که با دعوت از آنها به ارتقای محصولات با کیفیت کمک کنیم. 


سوهانی در همین ارتباط گفت: از سوی دیگر می توان با برگزاری سمینارهای تخصصی و دعوت از همکاران نظام مهندسی، مطالب و محتوای مورد نظر انجمن را به مخاطبان ارائه داد. استاندارد در صنعت برق برای لوله های برقی سازمان نظام مهندسی است؛ اگر به طور مثال آنها نسبت به تفاوت بین دو محصول با فیلر بالا و پایین توجیه شوند، اطمینان دارم مشکلات این بخش تا اندازه زیادی کاهش می یابد؛ چون فرد تحصیکرده منطق علمی دارد.

 

برای مشاهده اخبار شرکت لومیر سوهانی اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط