ارسال پاسخ

۱۹ دى ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2036

pvc-asso.ir

امکان خرید PVC-S60 برای تولیدکنندگان اتصالات/ تولید S60 توسط پتروشیمی بندر امام از اول بهمن

با درخواست انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی جهت امکان خرید گرید PVC-S60 از بورس کالا برای تولیدکنندگان اتصالات PVC موافقت شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی درخواست کرد تا امکان خرید گرید PVC-S60 برای تولیدکنندگان اتصالات PVC مهیا شود.


در این نامه که خطاب به مرضیه طهماسبی نوشته شده آمده است تعداد زیادی از واحدهای تولیدی اتصالات از دیرباز به دلیل مشکلات کیفی و برنامه ریزی نامناسب توزیع S-57 به استفاده از S-60 به صورت ترکیبی با S-57 به طور مستقل در کارخانجات تولیدی خود اقدام کرده اند.

 

در ادامه عنوان شده است: لذا با توجه به مشکلات مختلف تولید، عرضه و کیفیت S-57 در حال حاضر از سرکار عالی درخواست می گردد دسترسی تولیدکنندگان اتصالات PVC را به خرید PVC-S6 از بورس، (بر اساس لیست قدیمی به شماره 225/97) مهیا فرموده و امکان خرید این گرید از  PVC را برای این گروه از تولیدکنندگان فراهم نمایید.

 

پاسخ دفتر صنایع پایین دست پتروشیمی
طهماسبی در پاسخ به این نامه نوشته است: احتراما به استحضار می رساند که تا پایان دی ماه، خرید کلیه گریدهای عرضه شده PVC در بورس کالا بدون لحاظ سقف سهمیه بهین یابی امکان پذیر است. از اول بهمن نیز پتروشیمی بندر امام اقدام به تولید S60 خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد