ارسال پاسخ

۲۴ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1883

pvc-asso.ir

بازتاب تحریم خرید PVC از سوی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی

موضوع تحریم خرید PVC از سوی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی با بازتاب رسانه ای و اظهار نظر کارشناسان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، روز گذشته 23 مهر 1397، رئیس هیئت مدیره انجمن از اعضا درخواست کرد تا برای اعتراض به به روش کنونی به صورت هماهنگ و يكصدا فعلا از خريد پي وي سي امتناع ورزيده و اعتراض عملي خود را به اين روند ناصحيح اعلام کنند.

 

این اعتراض با استقبال تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی روبرو شد به گونه ای که در گرید PVC-S65 میزان عرضه 7 هزار و 307 تن بود که 1600 تن تقاضا ثبت و در نهایت 908 تن معامله شد. که این میزان اندک معامله، اتفاقی نادر به شمار می رود. انجمن برای این اتحاد از همه تولیدکنندگان قدردانی کرد.

 

اما این تحریم با واکنش هایی از سوی کارشناسان و رسانه های تخصصی این صنعت روبرو شد که در ادامه چکیده ای از آنها درج می شود:

 

ویکی پلاست: پی وی سی ها باد کرد/ فراخوان انجمن PVC جواب داد

انجمن PVC و تعاونی این انجمن قدرت خود را به رخ کشید تا نشان دهد بازار PVC متفاوت از بازارهای دیگر است و به عنوان اولین گروه منسجم، پرچم ایستادگی در مقابل شیوه قیمت گذاری غلط را به مدنی ترین شکل ممکن به دست گرفت.

 

عليرضا ميربلوك دبیر خانه صنعت و معدن تهران: کاری ستودنی بود

امروز كار بزرگ اعضا انجمن لوله و اتصالات پي وي سي ستودني بود!اميدواريم جديت در نخريدن اقلام گران در همه انجمنها در دستور كار قرار گيرد.

 

غلامرضا نورآبادی: کوتاه نمی آییم
جناب آقای متوسلیان، طبیعتا دوستانی که در انجمن جمع شدند همگی اعتقاد به کار و تصمیم جمعی دارند و از اینکه جنابعالی در طول این چند سال زحمات زیادی کشیده اید قدردان هستند (البته این حرکات مستلزم همراهی همه اعضا هیئت مدیره است که حتما اینچنین هم است).همه ما میدانیم که با یک همدلی و همراهی میتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم ولذا مطمئن باشید از حمایت همه جانبه از انجمن در مواردی که حق تمام اعضا! در نظر گرفته شود کوتاه نمی آییم. مطمئنا با ۳ هفته عدم خرید ویا حداقل خرید، قیمت ها متعادل خواهد شد.

 

ماهنامه صنایع پلاستیک: عملی منطقی بود

اکثر پی وی سی کاران به دعوت آقای متوسلیان جهت تحریم خرید از بورس کالا، که عملی منطقی هم بود، لبیک گفتند و آن حجم تقاضایی که ثبت شد، هم یا به علت تعهدات برخی صنعتگران بود و یا توسط دلالان مرقوم گشته بود.

 

پپنا: برخی تولیدکنندگان اعتنا نکردند

برخی ازخریداران پی وی سی به درخواست متوسلیان رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی بی اعتنایی کردند.

 

بسپار: فعلا PVC نخرید

درخواست رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC از اعضا: در اعتراض به مهندسی بازار، فعلا PVC نخرید.

 

اینپیا: واکنش طرف عرضه به کاهش قابل توجه تقاضا برای PVC چه خواهد بود؟

بررسی ستون PVC در قسمت تقاضا و مقایسه آن با حجم عرضه شده، نشان دهنده همدلی تولیدکنندگان محصولات PVC برای عدم خرید این گریدها است. عدم خریدی که به صورت اعتراضی و در واکنش به وضعیت نابسامان بازار PVC بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط