ارسال پاسخ

۱۷ دى ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1321

pvc-asso.ir

تبدیل کارت های پی وی سی به لوله های پی وی سی

این یک نمونه عالی از چگونگی تبدیل یک محصول pvc با عمر کوتاه مانند کارتهای هدیه و بازیافت آن به محصولی با طول عمر طولانی مانند لوله های pvc است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: اکثر کارت های هدیه ، اعتباری، عضویت، حمل و نقل عمومی و بلیط ها از pvc  که یک ماده قابل بازیافت است، ساخته شده است. اگر چه گزینه های پلاستیکی و مقوایی نیز در دسترس هستند.

 

کارت های pvc دارای مزایای بسیاری هستند که می توانند نوارهای مغناطیسی از اطلاعات و تراشه های هوشمند را حمل کنند، بادوام هستند، به راحتی شکسته نمی شوند و قابلیت چاپ متن و تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا برروی آن وجود دارد. این ویژگی ها تغییرات کارت را به مدت طولانی حفظ می کند.

 

 در U.K به تنهایی بازار کارت هدیه و کارت های پی وی سی به ارزش 5.6 میلیاردپوند در سال در حال رشد است. حدود 2 میلیارد کارت هر ساله تولید می شود که معادل با 2500 تن پی وی سی است. اما زمانی که این کارت ها به پایان عمر خود می رسند، چه اتفاقی برای آنها می افتد؟ کارتها می توانند خم شوند، شکسته شوند و یا صرفا تاریخ آنها انقضا شود. با شناخت چالش های تخریب، یک آژانس بازاریابی دیجیتالی و سازنده کارت هدیه در U.K تصمیم گرفت تا یک طرح بازآوری و سیستم بازیافت تخصصی را به عنوان بخشی از نوآوری در تولید کارتهای هدیه سبز را بررسی کند .

 

تحقیقات اولیه در همکاری آژانس با فدراسیون پلاستیک بریتانیا(BPF) برای تست مفهوم بازیافت با یک آزمون کم حجم با استفاده از بدنه سیم کارتهای تلفن همراه انجام شد. این ماده توسط یک بازیافت کننده متخصص به کار گرفته شد. پس از اثبات موفقیت آمیز، یک آزمون برای کارت هدیه پی وی سی  در مقیاس بزرگتر برای  تحقیق در مورد راه حل دفع سازگار با محیط زیست تنظیم شد. کارت های پی وی سی برای ساخت لوله های آبیاری به گرانول تبدیل می شوند.

 

 

این طرح علاوه بر اینکه برای کارگران با مهارت پایین اشتغال زاست، همچنین ثابت کرد که کارتهای فروشگاهی از pvc می توانند به طور موفقیت آمیزی بازیافت شوند و از دفن 10 تن پلاستیک جلوگیری شود. بعد از اثبات مفهوم ، سرمایه گذاری در زیر ساخت گام بعدی است. این شامل مجموعه ای از کارت های پی وی سی شامل کارتهای فروشگاهی است. این طرح می تواند به انواع دیگر از کارت ها مانند کارتهای اعتباری و کارت های کلید هتل گسترش یابد.

 

 این یک نمونه عالی از چگونگی تبدیل یک محصول pvc   با عمر کوتاه مانند کارتهای هدیه  و بازیافت آن به محصولی با طول عمر طولانی مانند لوله های pvc  است .به عنوان اولین آزمایش نشان داده شد که کارت هدیه را می توان بازیافت کرد و هدف در نهایت توسعه طرح برای شرکت های بیشتر است.

 

--------------

بیشتر بخوانید:

 

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط