ارسال پاسخ

۴ بهمن ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1350

pvc-asso.ir

بهینه سازی در تولید آمیزه پلاستیک ها و لاستیک ها

یک شرکت فیلری پوشش دار، بسیار ریز و خالص با درصد بالایی از هیدرومنیزیت ساخته است که خاصیت ضد اشتعال دارد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: گروه صنعتی LKAB mineral با همکاری شرکت ماشین سازی Leistritz Extrusion stechnik بهینه سازی های فیلر های هیدرومنیزیت انجام داده است. این شرکت فیلر LH3C Ultracarb  را ساخته که فیلری پوشش دار، بسیار ریز و خالص با درصد بالایی از هیدرومنیزیت است که خاصیت ضد اشتعال دارد. این فیلر برای برخی کاربردها خواصی ویژه را به محصول می دهد.

 

مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت، آقای Stefan Viering بیان داشت که جهت گیری ما بیشتر به سمت تولید فیلرهای سنتزی است تا فیلرهای معدنی. فیلر اولترا کارب در بسیاری از پلیمر ها از جمله پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پی وی سی استفاده می شود و در اکثر کاربردها به عنوان عایق حرارتی برای فوم ها، لاستیک ها و پوشش های  سیم و کابل PVC  می باشد.

 

 البته برای بهینه سازی خواص محصول، لازم است تا این شرکت نحوه بهینه آمیزه سازی را نیز به مشتریان آموزش دهد. برای افزایش درجه جذب فیلر نیاز به خوراک دهی بهینه و پایداراست. طراحی  مناسب قالب نیز در راندمان اهمیت دارد.

 

از مزیت های این فیلر، نوع پوشش جدید و وجود مواد شیمیایی ویژه در سطح آن است که درجه آمیزش آن را افزایش می دهد.

 

نکته اساسی در دستیابی به آمیزه های با فیلر بالا، حجم است، هرچقدر ماشین بتواند حجم بیشتری را تولیدکند، تولید آمیزه راحت تر می شود.

 

آمیزه هایی با میزان فیلر بالا، هوای زیادی نیز وارد آمیزه می شود، بنابراین تخلیه گاز در ماشین بسیار مهم است. ساخت مارپیچ نیز باید با این امر انطباق پذیر باشد، علاوه بر اینکه در فرمول های با فیلر بالا، توزیع مناسب نیز اهمیت دارد.

 

به طور کلی در استفاده از این فیلر برای آمیزه های با میزان فیلر بالا، برای دستیابی به راندمان بهینه، طراحی مناسب ورودی خوراک دهی های فرعی، طراحی مناسب مارپیچ  و قابلیت حجم بالا اهمیت دارند.

 

-----

لوله چیست؟ پی وی سی Pvc چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

 

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

 

عمر طولانی لوله های پی وی سی ( PVC )

 

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

 

معرفی لوله های pvc شفاف مقاوم در برابر uv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد