ارسال پاسخ

۶ دى ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1303

pvc-asso.ir

رقابت برای پی وی سی ها کاهش یافت

حجم معاملات محصولات پلیمری به ۲۹ هزار و ۳۸۴تن رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، حجم عرضه ها دیروز ۳۸ هزار و ۳۴۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۴ هزار و ۲۶۹ رقم خورد.

 

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی، پی وی سی ها، برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم و پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. حفظ حجم عرضه های پی وی سی نقدی و سلف در هفته جاری سبب شد تا رقابت برای این گروه از محصولات کاهش یابد.

 

در گروه پی وی سی ها، گرید ۶۵ پتروشیمی اروند با ۵۰۰ تن عرضه ۱۲۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۳۹۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۴۷۳ تومان رقم خورد. این کالا به صورت سلف عرضه شد.

 

گرید ۶۵ پتروشیمی اروند هم با ۲۵۰۸ تن و به صورت سلف عرضه با ۳۰۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۶۶ تومان رقم خورد.

 

گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام با ۳۰۱۴ تن عرضه ۵۵۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۴۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۵۱ تومان رقم خورد.

 

در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL پتروشیمی رجال با ۲۷۳ تن عرضه ۱۹۹۵ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۲۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۸۸۶ تومان رقم خورد.

 

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱پتروشیمی تندگویان با ۲۰۰۲ تن عرضه ۲۸۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴هزار و ۴۵۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۹۵ تومان بود.

 

در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی امیرکبیر، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰H پتروشیمی لاله، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸ و پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۵۰۱AAپتروشیمی جم و پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی مهر وارد سیستم مچینگ شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد