ارسال پاسخ

۲۶ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1272

pvc-asso.ir

تکنولوژی جدید باعث تقویت نیروی گیره تزریق می شود

این تکنولوژی می تواند برای تمام انواع قالب ها به کار گرفته شود،  که می تواند ظرفیت پرس تزریق و 30تا60 درصد نیروی گیره را افزایش دهد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: شرکت Ironjaw به تکنولوژی جدید در بازار تزریق که یک سیستم تقویت کننده نیروی گیره برای پرس های تزریق است، دست یافت. این تکنولوژی می تواند برای تمام انواع قالب ها به کار گرفته شود،  که می تواند ظرفیت پرس تزریق و 30تا60 درصد نیروی گیره را افزایش دهد.

 

  • مناسب برای انواع قالب ها
  • 30 تا 60 درصد نیروی گیره بیشتر
  • محصولی  جدید در بازار تزریق

 

تقویت کننده گیره Ironjaw

 

  این سیستم با موفقیت در چندین میلیون مرحله R&D مورد آزمایش قرار گرفت و منجر به ایجاد شرکتی با فن آوری اختصاصی شد که برای پردازشگران پلاستیکی و قالب سازان در سرتا سر جهان راه حلی مقرون به صرفه برای تقویت ظرفیت پرس فراهم می آورد.

 

این تکنولوژی منجر به استفاده از پرس هایی می شود که با قدرت کمتر اما انرژی بیشتر میتوان به نتایج مشابه دست یافت. تکنولوژی Ironjaw اولین سیستم برای تقویت نیروی گیره پرس های تزریق است. این سیستم از فک فولادی برای محکم بستن قالب استفاده می کند. این تکنولوژی موجب افزایش قابل ملاحظه ای در فشار قالب گیری تا 60 درصد  بسته به پیکر بندی، کاهش و یا حتی حذف برق می شود.

 

طبق گفته شرکت، این سیستم  با تمام پلاستیک ها از جمله مواد بازیافتی کار می کند. 5 سال برای توسعه این سیستم وقت صرف شده است و در حال حاضر به صورت ثبت اختراع است. اولین تحویل صنعتی در اواسط سال 2017 اعلام خواهد شد.

 

--------------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد