ارسال پاسخ

۱ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1084

pvc-asso.ir

اندازه گیری و تنظیم ابعاد لوله در کوتاهترین زمان

با استفاده از این روش، میزان ضایعات 98% و همچنین زمان راه اندازی محصول 89% کاهش داشته است.

به گزارش انجمن تولیدکنددگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از Pleasant Precision Inc (PPI) ، سیستم اندازه گیری جدیدی را به منظورکاهش میزان ضایعات در هنگام اندازه گیری و تنظیم ابعاد، معرفی نموده است.


در سیستم قبلی که این شرکت آزمایش کرد حدود یک ساعت ونیم وقت و تقریبا 9 کیلوگرم ضایعات مصرف می شد تا محصول در اندازه دلخواه تنظیم شود. 
این سیستم قدیمی با استفاده از گیج لیزری تک محور کار می کرد و قادر به اندازه گیری قطر خارجی بود، در صورتیکه یکی از مهمترین ابعاد اندازه گیری لوله ها، قطر داخلی است.


علاوه بر این با گذشت زمان، مجددا سیستم ناپایدار می شد و برای برگشت ابعاد به حالت قبلی مجددا میزان ضایعات افزایش می یافت و حتی گاهی خط تولید متوقف می شد.


 این سیستم برای لوله های پزشکی مورد آزمایش قرار گرفت و مشاهده شد که پس از 19 ماه ، میزان ضایعات تولید شده و هزینه اضافی پرداخت شده 36000 دلار بوده است ، علاوه بر آنکه خطاهای دیگر نیز ایجاد شد.


سرانجام شرکت PPI پس از بررسی سیستم های مختلف، سیستم کنترل و اندازه گیری Beta Laser Mike را انتخاب نمود . این سیستم ترکیبی از دو گیج Accu Scan 5000 و Ultra Scan ultrasonic wall بوده که اولی قطر و دوپهنی  و دومی ضخامت دیواره را اندازه گیری می کند . این دو گیج به همراه کنترل گرData Pro  ابعاد کلیدی محصول را بطور همزمان اندازه گیری می کنند. 


پروسسور سیگنالی DSP Ultra Scan با تکنولوژیSnap، تنظیم و کالیبراسیون را بطور اتوماتیک انجام داده و بنابراین اصلاح محصول بسیار سریع انجام می شود.


 با استفاده از این روش، میزان ضایعات 98% و همچنین زمان راه اندازی محصول 89% کاهش داشته است. علاوه بر این، میزان ضایعات محصول در اثر سایر عیوب نیز 3/1% کاهش داشته است.


در نمایشگاه K2016 سیستم اندازه گیری این شرکت برای لوله های پلاستیکی به نمایش گذاشته شد. این سیستم به تولیدکنندگان کمک می کند تا سرعت تولید را افزایش و هزینه ها را کاهش دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط