ارسال پاسخ

۱۹ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1262

pvc-asso.ir

پوشش نانوذرات برای مارپیچ های پلاستیک کننده برای افزایش مقاومت در برابر سایش 

تکنولوژی جدیدی که از کاربید تنگستن که در حد ذرات خاکستر سیگار است، استفاده می کند منجر به...

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: تکنولوژی جدیدی که از کاربید تنگستن که در حد ذرات خاکستر سیگار است، استفاده می کند منجر به ایجاد یک پوشش برای مارپیچ های تک و دو می شود که باعث می شود در برابر سایش و خوردگی مقاومت بهتری نسبت به پاشش حرارتی سوخت اکسیژن سرعت بالا(HVOF ) داشته باشد.

•    قطر ذرات پوشش های پاشش حرارتی جدید  فقط 5 میکرون است
•    61 درصد کاهش تلفات جرم در آزمون های سایشی
•    کاربرد: از ترکیبات پر کننده تا مواد هالوژنی مانند پی وی سی


پوشش پاشش حرارتی جدید Xaloy MPX از Nordson از ذرات با سایز 5 میکرون تشکیل شده است. که عمدتا شامل کاربید تنگستن است که 6 تا 7 برابر نسبت به پوشش های HVOF کوچکتر هستند و با توجه به شکل کروی یکنواخت تولید شده در یک فرایند کنترل شده پلاسما به صورت متراکم فشرده شده اند. ترکیبی از اندازه ذرات فوق العاده ریز، تراکم بالاتر پوشش و 2.5 برابر سرعت کاربرد بیشتر باعث ایجاد پیوند قوی با فلز اصلی مارپیچ می شود و مقاومت در برابر سایش را بهبود می دهد.

 


مقاومت در برابر سایش با پوشش MPX بر روی مقطع مارپیچ نشان داده شده است


61 درصد کاهش جرم کمتر در آزمون های سایشی
در مقایسه با پوشش های استاندارد کاربید تنگستن HVOF، تکنولوژی Xaloy MPX  61 درصد کاهش جرم کمتری در آزمون سایش ASTM G65، 18 درصد کاهش جرم کمتر در آزمون سایش لغزشی ASTM G77 و 8.5 درصد استحکام پیوند بیشتر در آزمون پیوند ASTM C633 دارد. به عنوان یک مثال از مقاومت در برابر خوردگی، پوشش Xaloy MPX بیش از 1000 ساعت در تست مه نمکی( salt fog) دوام آورد که بخشی به دلیل تخلخل آن است که نزدیک به صفر است.


فن آوری Xaloy MPX می تواند در سراسر طیف وسیعی از قطر مارپیچ استفاده شود و ممکن است برای کل مارپیچ و یا ناحیه خاصی به کار برده شود. ضخامت استاندارد لایه 300 میکرون است که بسته به سطح مارپیچ متغیر است. مارپیچ پوشش داده شده با MPX باید با سیلندر Xaloy X-800  با آلیاژ نیکل،کاربید تنگستن یا یک پوشش داخلی مشابه استفاده شود .


کاربرد : از مواد فیلر تا مواد هالوژنه
Nordson تکنولوژی Xaloy MPX برای مقاومت در برابر سایش از ترکیبات با سطح بار گذاری فیلر (15 تا 35 درصد) و برای مقاومت در برابر خوردگی مواد هالوژنه شامل بازدارنده های شعله و pvc  پیشنهاد می دهد. برای محتوای  فیلر بالاتر از 35 درصد درصد شرکت پوشش با سختی بالا Xaloy X-8000 را عرضه می کند.

--------------

لوله چیست؟ معرفی انواع لوله های پی وی سی

کاربرد انواع لوله ها / چگونگی انتخاب مواد ترموپلاستیک مناسب برای لوله کشی صنعتی

نقایص در فرایند اکستروژن و تاثیر بر کیفیت محصول

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد