ارسال پاسخ

۳ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1187

pvc-asso.ir

فرمولاسیون جدید برای افزایش کارایی فیلم PVC

 این گرید برای استفاده کردن، رول کردن، باز کردن  و تاشوندگی بسیار آسانتر است.

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: LLC,TMI راه حلی را برای چسپندگی طبیعی فیلم PVC طراحی کرده است. نیاز به جداسازی آسان PVC، تاشوندگی و باز کردن فیلم پی وی سی،TMI  را واداشت که فرمولاسیون جدید  با چسپندگی پایین را توسعه دهد.

 

فیلم پی وی سی  دارای یک تمایل طبیعی برای چسپندگی به خود است که مشکلاتی را در کاربرد ایجاد می کند که نیازمند تاشوندگی ثابت،باز کردن و جداسازی است. به دلیل همین مشکلات شرکت TMI  تولید کننده PVC، گرید پرمیوم فیلم PVC را از لحاظ شیمیایی تغییر داد تا کارایی آن افزایش یابد و منجر به تولید  فیلم PVC با فرمولاسیون جدید شود که چسپندگی کمتری دارد.

 

 این گرید برای استفاده کردن، رول کردن، باز کردن  و تاشوندگی بسیار آسانتر است. اگر چه این ماده اغلب برای داخل ساختمان استفاده می شود اما شامل استابلایزر های UV  و افزودنی هایی برای کاربرد در بیرون است.

 

همچنین این کامپاند برای ساخت موادی استفاده می شود که با الزامات قانون بهبود  ایمنی محصولات مصرفی(CPSAI)سازگار است که استفاده از فتالات ها و سرب را محدود کرده است. فیلم PVC گرید پرمیوم با چسپندگی پایین منحصر به فرد توسط استاندارد های  مقاومت در برابر آتش NFP-A 701،پایداری در برابر UV و قرار گرفتن در فضای باز تایید شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد