ارسال پاسخ

۲۸ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1071

pvc-asso.ir

لوله های  pvc جدید با مواد بازیافتی گواهینامه NSF دریافت کرد

شرکت  charlotte pipeو foundry اخیرا" گواهینامه بین المللیNSF برای خلاقیت در تولید لوله PVC با استفاده از مواد بازیافتی دریافت کردند.                   

به گزارش انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از pvc4pipes، شرکت  charlotte pipeو    foundry اخیرا" گواهینامه بین المللیNSF برای خلاقیت در تولید لوله PVC با استفاده از مواد بازیافتی دریافت کردند.


در Repvc از 100 درصد مواد بازیافتی در لایه مرکزی آن استفاده شده است در این لوله اکسترود شده از مواد بکر و دست نخورده برای پوسته داخلی و خارجی لوله استفاده شده است.لایه مرکزی تشکیل شده از مواد بازیافتی 30 تا   80% از ضخامت کل لوله را تشکیل می دهد.


این لوله با مشخصات استاندارد  ASTM 4369و  ASTMF 1760تولید شده ویکی از اولین محصولاتی است که گواهینامه بین المللی استاندارد طبق  ASTM F1760 دریافت نموده است. مشخصه این لولهPVC  اکسترود شده بدون اعمال فشار استفاده از مواد بازیافتی است.


 NSFیک سازمان غیر انتفاعی مستقل و متعهد به حفظ و بهبود سلامت عمومی و محیط زیست است.


Greg nahrgang مدیر توسعه لوله جدید شرکت charlotte گفت: صدور گواهینامه  NSFبدان معنی است که محصول شما توسط مهندسین، مقامات رسمی، صاحبان ساختمان و پیمانکاران به رسمیت شناخته می شود.او معتقد است استفاده از مواد بازیافتی در تولید لوله PVC:1 -موجب حفاظت از محیط زیست 2-گسترش بازار استفاده از مواد بازیافتی و مصرف کمتر مواد خام است.


جلب رضایت شخص ثالث یکی از بهترین راههایی است که می توان اطمینان حاصل کرد که محصول تولید شده منطبق با استانداردهاست.


نسرین کاشفی مدیر کل برنامه های مربوط به لوله کشی بین المللی خاطر نشان کرد: این یک امتیازمثبت برای  
شرکت های charlotte pipeو  foundry است که به طور فعال به دنبال برنامه های جدید و مبتکرانه سازگار با محیط زیست برای بهبود بهره وری و کاهش ضایعات هستند.


 charlotte pipeو foundryمستقر در شهر شارلوت هستند و در هفت مکان مختلف در سراسر ایالت متحده دارای کارخانه است و تکنولوژی مدرن را با یک قرن سابقه و تجربه در تولید ترکیب می کند.


این دو شرکت با داشتن یک میراث گرانبها یعنی تعهد به صنعت،به مشتریان و محیط زیست موجب صرفه جویی بیش از 350 میلیون پوند ضایعات آهن از محل های دفن زباله های پر ازدحام و حذف 100 درصد آلاینده های موجود در آب با استفاده از ته نشینی و فیلتراسیون می شوند.(treated process water)

تهیه و ترجمه: شادی حقدوست (کارشناس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی)
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
محمد رضا رستمی 09125062697 شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام اگر تو ایران شرایط تولید محيا باشد بنده سرمایه گذاری میکنم ارسال پاسخ
حقدوست شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
البته استفاده از مواد بازیافتی در تولید لوله های پی وی سی در ایران هم مرسوم هست اما به این شکل هنوز اطلاعاتی در دست نیست
ناشناس سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷
باعرض ادب
چنانچه جناب رستمی تمایل بسرمایگذاری داشته باشند
میتوان ریل و گزینه ی مناسب رو ب ایشان ارائه نمود. ارسال پاسخ