ارسال پاسخ

۱۴ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1046

pvc-asso.ir

شادآباد گردی(6): فروش پوش فیت بیشتر از پولیکا است

با توجه به این که پوش فیت وارد بازار شده به مرور پلیکا از رده خارج می شود، اکنون فروش در زمینه پوش فیت بیشتر است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، در ادامه سری گفت و گوهای اختصاصی انجمن با مدیران فروشگاه های عرضه کننده لوله و اتصالات پی وی سی در بازار شادآباد، «فرهاد ترابی» یکی از فروشندگان بازار شادآباد درباره تفاوت کاربردهای لوله و اتصالات پی وی سی با سایر لوله ها و همچنین چگونگی ارائه مشاوره به مشتریان، وضعیت محصولات لوله و اتصالات پی وی سی و آینده این محصولات در صنعت ساختمان توضیح داد.

 

 با توجه به ارتباط مستقیم انجمن با مدیران فروشگاه ها، ضروری است تا مدیران و کارشناسان محترم واحدهای تولیدي، نظرات فنی و علمی خود را درباره محتوای مصاحبه ها و پاسخ به اصطلاحات ناصحيح بازاراعلام کنند. نظرات دریافت شده با نام نویسنده در سایت، مجله انجمن و یک سی دی به اطلاع فروشندگان لوله و اتصالات پی وی سی خواهد رسید.

 

  لازم به ذکر است برای پرهیز از هر گونه شائبه، نام برندهای عنوان شده توسط مصاحبه شوندگان در این گفت و گوها حذف شده است.

 

کاربرد متفاوت لوله ها از نگاه یک مدیر فروشگاه

 فرهاد ترابی درباره وضعیت لوله و اتصالات پی وی سی در مقایسه با پلی اتیلن و پروپیلن گفت:  یو پی وی سی با پروپیلن، متفاوت است، کاربرد پروپیلن ها در حوزه آب شرب است و یو پی وی سی در حوزه فاضلاب کاربرد دارد.

 

وی افزود: پلی اتیلن اکنون بیشتر در مصارف کشاورزی و برای آبیاری قطره ای و.. استفاده می شود و بنابراین کاربرد هر کدام از آنها تفکیک شده است.

 

ترابی اضافه کرد: در صنعت ساختمان، به ندرت از پلی اتیلن استفاده می شود به دلیل سروصدای زیادی که زمان تخلیه آب ایجاد می کند ودر این زمینه پلیکا کاربردی تر است چون مسئله سروصدا را ندارد البته پلیکا هم در برندهای مختلف با کیفیت های مختلف عرضه می شود.

 

سازندگان برای کاهش قیمت، دنبال جنس مرغوب نیستند

ترابی درباره معیارهای یک مصرف کننده برای استفاده از پی وی سی بیان کرد: مصرف کنندگان با هم متفاوتند برخی با توجه به تورمی که وجود دارد، به قیمت هر کالا و برخی هم به کیفیت و مقاومت آن توجه دارند.

 

این کارشناس تصریح کرد: با توجه به معضلات ساخت وساز در صنعت ساختمان، سازندگان تلاش می کنند که از هزینه ها کم کنند و برای همین چندان دنبال جنس مرغوب نیستند که البته این موضوع به منطقه ساخت و ساز هم بستگی دارد.

 

تاسیسات، مهمترین رکن ساختمان است

ترابی درباره مشاوره ای که به خریداران در زمان فروش محصولات ارائه می کند، توضیح داد: درباره کیفیت و قابلیت های هر کالا اطلاعات لازم را به مشتریان ارائه می کنیم. هر محصولی یک کیفیتی دارد، مثلاً کیفیت پلیکا، برند (...) یا برندهای متفرقه که در شهریار تولید می شود، قابل مقایسه با لوله های برند (...) نیست. هر چند از اسم این برند هم سواستفاده کرده اند و به اسامی دیگر، پلیکا تولید می کنند که البته کیفیت و بازدهی برند اصلی (...) را ندارد.

 

ترابی تأکید کرد: تأسیسات ساختمان، مهمترین رکن یک ساختمان است و باید از بهترین کیفیت ها استفاده شود.

 

فروش پوش فیت بیشتر از پولیکا است

این کارشناس درباره آینده صنعت پلیکا در ساختمان اظهار کرد: با توجه به این که پوش فیت وارد بازار شده است، به مرور پلیکا از رده خارج می شود، همین حالا فروش ما در زمینه پوش فیت بیشتر است.

 

وی درباره میزان توجه مشتریان به برند لوله و اتصالات پی وی سی گفت: برخی مشتریان بیشتر به قیمت و برخی دیگر به کیفیت توجه دارند. درصد آنها 50 به 50 است.

 

برای اطلاع از مصاحبه های قبلی تیترهای پایین را کلیک کنید:

 

شادآباد گردی(5): پوش فیت جایگزین پی وی سی در ساختمان می شود/ اداره استاندارد جلوی بی کیفیت ها را نمی گیرد
 
 شادآباد گردی(4): محصولات زیرزمینی لوله پولیکا بازار را خراب کرده اند؛ من هم دارم!
 
شادآباد گردی(3): اصطلاح لوله های فاضلابی تحت فشار بی معنی است!/ سازمان استاندارد توان مقابله با بازار را ندارد
 
شادآباد گردی(2): معیار مشتریان؛ قیمت پایین محصولات یوپی وی سی است نه کیفیت!
 
فراخوان دریافت نظرات کارشناسی با هدف پاسخ به اشکال فروشندگان لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد