ارسال پاسخ

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6923

pvc-asso.ir

پتروشیمی غدیر در فروردین ۳۳۰ میلیارد تومان فروخت

درآمد‌های پتروشیمی غدیر در فروردین ماه سال جاری از مرز ۳۳۰ میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نبض بازار، شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۷۸ با نام شرکت بازرگانی فرآورد کارون جنوب به صورت شرکت سهام خاص تاسیس گردید در سال ۱۳۸۰ نام شرکت به شرکت پتروشیمی غدیر تغییر یافت این شرکت در بازار سرمایه با نماد شغدیر شناخته می‌شود.
این شرکت دارای محصول PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزارتن و VCM با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن می‌باشد. پتروشیمی غذیر در زمینه فروش محصول PVC در داخل کشور با شرکت‌های پترو شیمی بندر امام و اروند رقابت دارد و جایگاه اول را از لحاظ میزان تولید به ظرفیت اسمی دارا می‌باشد.
براساس گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی غدیر که در تارنمای کدال منتشر شده شرکت فوق در فروردین ماه سال جاری بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است که نسبت به فروردین ماه سال قبل افزایش ۳۴ درصدی داشته است.



افزایش ۱۳ درصدی تولید pvc
این بنگاه اقنصادی در فروردین ماه امسال عمده درآمد خود را از فروش pvc بدست آورده و میزان تولید این محصول بنیادین پتروشمی غدیر در طی اولین ماه از سال ۱۴۰۳ به بیش از ۱۲ هزار تن رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی داشته است.
شرکت پتروشیمی غدیر براساس تولید و فروش محصول PVC، تلاش در ارائه محصول با بهترین کیفیت و رعایت استاندارد‌های مربوطه مطابق با نیاز ودرخواست مشتریان دارد؛ لذا در این راستا تا حدود زیادی توانسته نیاز‌های مشتریان داخلی و خارجی خود را برآورده سازد و دارای بهترین کیفیت در بین شرکت‌های تولیدکننده PVC گرید S۶۵ محصول می‌باشد.
مواد اولیه مورد مصرف پتروشیمی غدیر اتیلن و کلر می‌باشد که کلر به میزان ۴۴ هزار تن از پتروشیمی اروند و اتیلن به مقدار ۱۱ هزار و ۴۲۲ تن از مسیر غرب پتروشیمی مارون تهیه می‌گردد  و قیمت گذاری‌ها نیز براساس اعلام صنایع پایین دستی پتروشیمی و انجمن صنفی کارفرمائی پتروشیمی تعیین و به صورت ماهیانه اعلام می‌گردد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد