ارسال پاسخ

۲۹ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3917

pvc-asso.ir

با وجود انتخاب های بسیار زیاد در هنگام خرید لوله، فاکتورهای اصلی یک خریدار چیست؟

اولین و مهمترین فاکتور انتخاب مواد لوله، سازگاری ذاتی آن است. موادی که عملکرد طولانی مدت آنها به آستر، پوشش یا محافظت کاتدی وابسته است، فقط در مواردی که گزینه های جایگزین در دسترس نباشد، می تواند استفاده شود.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:
 

استفاده از لوله هایی که ذاتا برای محیط های عملیاتی مانند خاک های آلوده مناسب هستند ، بسیار بهتر و پایدارتر است. این امر به افزایش سهم لوله های PVC کمک کرده تا به پرکاربردتربن محصول برای سیستم های آبرسانی و فاضلابی تبدیل شود. 


 عامل مهم بعدی در انتخاب، استحکام است. ظرفیت فشار کافی و سفتی لوله، پایداری بهینه بلند مدت لوله را تضمین می کند. طراحی ضخامت دیواره لوله باید برای تحمل کلیه بارهای داخلی و خارجی کافی باشد. این نیاز به درک صحیح از استحکام کششی بلند مدت ماده لوله و سفتی بلند مدت ( مدول الاستیسیته) دارد.علاوه بر این تمام بارها و تنش های پیش بینی شده باید در نظر گرفته شود. بنابراین برای طراحی لوله ها همیشه یک فاکتور ایمنی لحاظ می شود (معمولا 2) زیرا تنش های عملیاتی پیش بینی نشده می تواند در طول عمر هر لوله پیش بیاید. 


و در نهایت نصب و هزینه های نصب از عوامل انتخاب هستند. نوع یا روش نصب ممکن است مانع از استفاده برخی از محصولات لوله و یا انواع اتصالات شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد