ارسال پاسخ

۱۸ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3864

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

چهار دوره آموزشی در حوزه مدیریت و تجارت

دوره‌های آموزشی«آنالیز مشاغل و تدوین شناسنامه‌های شغلی»، «مدیریت‌عملکرد کارکنان» و «جذب واستخدام» و دوره « تجارت بین الملل» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق تهران، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران (آیتک) به منظور ارتقای دانش و مهارت افزایی فعالان اقتصادی، برگزاری سه دوره آموزشی در حوزه مدیریت و منابع انسانی با عناوین «آنالیز مشاغل و تدوین شناسنامه های شغلی»،«مدیریت عملکرد کارکنان» و«جذب واستخدام» و یک دوره آموزشی در حوزه تجارت با عنوان «تجارت بین الملل» را در نوبت برگزاری قرار داده است.

 

دوره آموزشی جذب و استخدام

شروع دوره آموزشی«جذب و استخدام»از 29خردادماه بوده و روزهای برگزاری، شنبه و دوشنبه در ساعات 16 الی 18 خواهد بود. موضوعاتی چون، تهیه شرح مشاغل و جاب کاتالوگ، تدوین مدل شایستگی های مشاغل،روش های ارزیابی شایستگی‌های مشاغل، جذب و استخدام، نقش شبکه‌های اجتماعی در فرآیند جذب و استخدام، چالش های تیم سازی و همکاری در فضای دیجیتال، برند کارفرمایی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن بر جذب و استخدام جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره تعیین شده است.

 

دوره آموزشی آناليز مشاغل و تدوين شناسنامه هاي شغلي

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران ، دوره آموزشی «آناليز مشاغل و تدوين شناسنامه هاي شغلي» را در 12 تیرماه آغاز کرده و  این دوره طی 12ساعت در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 17 الی 19 برگزار می‌شود.

 

سرفصل‌های آموزشی این دوره نیز مفاهیمی نظیر تشريح ارتباط بين استراتژي، طراحي وساختار سازماني،تعريف شغل و نقش، اصول و مراحل آناليز شغل در سازمان،معرفي انواع مدل هاي آناليز شغل،فوائد و كاربردهاي آناليز شغل، عناصر اصلي شغل، مسئوليت‌هاي كليدي، عمومي، افراد، ماشين آلات، شرح شغل و شرايط احراز شغل، ريسك هاي شغلي، مهارت‌ها، توانمندي‌ها و ويژگي‌هاي شخصيتي مورد نياز شغل، امكانات و تكنولوژي‌هاي در اختيار و نيازمندي‌ها و‏‎ بررسي ارتباطات بين مولفه هاي تجزيه و تحليل شغل و ارزشيابي شغل را دربرمی‌گیرد.

 

دوره آموزشی تجارت بین الملل

دوره‌ آموزشی دیگری که قرار است در تیرماه برگزار شود، دوره آموزشی«تجارت بین الملل» است؛ مدت این دوره، 24 ساعت آموزشی بوده و از 19 تیرماه آغاز می‌شود. روزهای برگزاری دوره تجارت بین الملل نیز شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت 15 الی 19 خواهد بود.

 

 بر اساس آنچه در اطلاعیه موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق آمده، سرفصل‌های آموزشی این دوره، شامل موضوعاتی چون سفارشات خارجی، اصول و فنون مذاکرات خارجی به‌صورت B2B,B2C,B2G جهت بازاریابی و فروش و یا خرید کالا، مکاتبات تجاری، حمل و نقل هوایی، زمینی، دریایی، ریلی و بارنامه های مربوطه، آشنایی با کلیه فرم‌های تجاری جهت واردات و صادرات و نحوه پر کردن آنها بر اساس قوانین تجاری وزارت بازرگانی ایران و قوانین اتاق بازرگانی بین الملل، عقد قراردادهای بین‌الملل نحوه نگارش قرارداد، روش‌های پرداخت،ضمانت نامه های بانکی،بیمه،اینکوترمز 2020 و ریسک‌های مربوطه خواهد بود.

 

دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان

دوره آموزشی«مدیریت عملکرد کارکنان» هم از دوم مرداد ماه آغاز می‌شود و روزهای برگزاری این دوره، شنبه‌ها و دوشنبه‌ها در ساعات 16 الی 18 خواهد بود.

 

مفهوم‌شناسی ارزیابی عملکرد، اهمیت ارزیابی عملکرد، مفهوم شناسی عملکرد،اهداف و وظایف، شایستگی‌های رفتاری،نحوه استخراج و تعیین وظایف کلیدی، نحوه هدفگذاری،نحوه شاخص گذاری، نحوه تعیین استاندارد، روش های ارزیابی عملکرد،تفاوت‌های ارزیابی عملکرد با مدیریت عملکرد، معرفی فرایند مدیریت عملکرد و مربی گری و جایگاه آن در فرایند مدیریت عملکرد، جزو سرفصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های‌آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت،کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد