ارسال پاسخ

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3730

pvc-asso.ir

شش دوره‌ آموزشی در حوزه‌های تامین اجتماعی، بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی و ‌تجارت

دوره‌های آموزشی «آشنایی با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی»، «نکات، ترفندها و بازاریابی صادراتی با طعم لینکدین»، «جامع بازرگانی» و سه دوره قراردادنویسی مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار ‌می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق تهران، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران (آیتک) شش دوره آموزشی در حوزه‌های تامین اجتماعی، اصول بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی و ‌تجارت را در نوبت برگزاری قرارداده است. بر این اساس، دوره‌های آموزشی«آشنایی با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی»، «نکات ، ترفندها و بازاریابی صادراتی با طعم لینکدین»،« جامع بازرگانی» و دوره‌های آموزشی قراردادنویسی مقدماتی، متوسط و پیشرفته طی هفته‌های آینده برگزار می‌‌شود.

 

دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی

دوره آموزشی«آشنایی با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی» به مدت 8 ساعت و به صورت مجازی برگزار می‌شود. در دوره آموزشی«آشنایی با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی»که در روزهای25  و 27 اردیبهشت ماه از ساعات  15 الی 19 برپا خواهد شد، موضوعاتی چون تعریف قرارداد کار و شرایط اساسی انعقاد قرارداد و خاتمه قرارداد،شرایط کار، ایام حق السعی و ایام بلاتکلیفی، حفاظت فنی و بهداشت کار، ایام استراحت پزشکی،از کارافتادگی (جزئی و کلی)، اشتغال اتباع بیگانه، ماده 66 قانون تامین اجتماعی،قانون بیمه بیکاری بازنشتگی به عنوان سرفصل‌های آموزشی ارائه خواهد شد.

 

دوره آموزشی نکات ، ترفندها و بازاریابی صادراتی با طعم لینکدین

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین «نکات و ترفندها و بازاریابی صادراتی با طعم لینکدین»را در روزهای 27 و 29 اردیبهشت ماه از ساعت 15 لغایت 18 برگزار می‌‌کند. سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل مفاهیمی چون جایگاه لینکدین در دیجیتال مارکتینگ، روش‌های درآمدزایی دلاری با لینکدین، رزومه‌نویسی و تکمیل پروفایل لینکدین، بهینه‌سازی پروفایل (سئو) لینکدین، ارتباط‌گیری در لینکدین، انتشار محتوا در لینکدین، شغل یابی در لینکدین، ایجاد صفحه شرکتی در لینکدین و آشنایی با استراتژی ABM در لینکدین خواهد بود.

 

دوره آموزشی آنلاین جامع بازرگانی

مدت دوره آموزشی آنلاین «جامع بازرگانی» نیز 60 ساعت بوده و از هشتم خرداد ماه آغاز می‌شود. روزها و ساعات برگزاری این دوره شنبه‌هاو دوشنبه‌ها در ساعات 16 تا 19 خواهد بود.

سرفصل­های آموزشی در این دوره شامل موارد زیر است:

دوره‌‌های آموزشی جامع قراردادنویسی مقدماتی، متوسط و پیشرفته

 دوره آموزشی جامع قراردادنویسی(مقدماتی) در روزهای بیست و هشتم اردیبهشت و سوم خرداد ماه در ساعات 16 الی 20 برگزار می شود و آنچه به عنوان سرفصل‌های آموزشی این دوره برگزیده شده، موضوعاتی چون اهمیت قرارداد نویسی، الزامات قراردادنویسی، ساختار قرارداد، آشنایی با فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور (فیدیک)، مقایسه تفاهم‌نامه، توافق‌نامه و قرارداد، اصول تفسیر قرارداد، پیوست‌های قرارداد، اولویت‌بندی اسناد قرارداد، شرط محرمانگی و یکپارچگی و تضامین قرارداد را در برمی‌گیرد.

 

دوره آموزشی جامع قراردادنویسی (متوسط) نیز در روزهای نهم و یازدهم خرداد ماه از ساعت 16 لغایت 20 برگزار می‌شود و در این دوره موضوعاتی نظیر شرط تعلیق تاثیر قرارداد، شرط فاسق، کسور مبلغ قرارداد، توافق خصوصی درباره مسئولیت قراردادی، روش‌های پرداخت در قراردادهای مقاطعه‌کاری، توافق درباره ترتیب آزادسازی تضامین و ماهیت پیش‌پرداخت و نحوه استهلاک آن تبیین خواهد شد.

 

روزهای برگزاری دوره آموزشی جامع قراردادنویسی (پیشرفته) هم یکشنبه و سه‌شنبه، هجدهم و بیست‌وسوم خرداد ماه خواهد بود. موضوعاتی از قبیل شرایط عمومی و خصوصی پیمان، شرط حل و فصل اختلافات، شرط تعیین قانون حکم در قراردادهای بین المللی، ترتیب تعیین ترم مناسب از بین اینکوترمز در قرارداد فروش بین‌المللی، آشنایی با برخی مفاهیم و اسناد مرتبط با قراردادهای بین‌المللی و نحوه نگارش آنها، حق بیمه تامین اجتماعی در قراردادهای مقاطعه کاری و مندرجات الزامی قراردادهای دولتی نیز از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir  قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند.

 

 • ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌ها

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد