ارسال پاسخ

۲۹ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3625

pvc-asso.ir

نرم افزار به روز رسانی شده با نصب از راه دور برای اندازه گیری مواد افزودنی

شرکت Movacolor نسخه به روز رسانی شده نرم افزار خود را برای توزین(dosing) مواد افزودنی پلاستیک ارائه داده است.افزایش قیمت مواد و تقاضای کیفیت بالاتر نیاز به کنترل کامل خطوط اکستروژن را پررنگ تر کرده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

این نرم افزار جدید شامل ویژگی های اضافه تری نسبت به نسخه قبلی شامل راه اندازی آسان، کالیبراسیون سریع و ذخیره سازی دستورالعمل ها در حافظه داخلی است. همچنین می توان از طریق کنترل از راه دور مستقیما با کارمندان پشتیبانی Movacolor تماس گرفت. کنترل کننده صفحه نمایش لمسی تمام رنگی 8 اینچ نه تنها به طور کامل خط اکستروژن را کنترل می کند بلکه می تواند همزمان چندین میکسر پیوسته را در چندین خط کنترل کند.

 

این کنترل کننده مقاوم و آسان برای راه اندازی ( و کار با آن) تحت هر شرایطی برای کاربردهای اکستروژن و قالب گیری تزریقی استفاده می شود..طبق گفته ی مدیرعامل این شرکت به طور معمول سفر برای کمک به نصب و ارائه پشتیبانی انجام خواهد شد اما در دوران پاندمی کرونا ایده ی خوبی نیست.

 

 بنابراین بر ما واجب است که از راه دور به کاربران خود خدمت کنیم. این نرم افزار جدید با در اختیار گرفتن موقت کنترل ماشین به ما کمک می کند. این نرم افزار رایگان و  به 20 زبان در دسترس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد