ارسال پاسخ

۲۸ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3622

pvc-asso.ir

معامله بیش از 100 هزار تن انواع محصولات پلیمری و شیمیایی در بورس کالا

بورس کالا هفته گذشته میزبان معامله74 هزار و ۵۲۹ تن مواد پلیمری و ۳۸ هزار و ۱۰۵ تن مواد شیمیایی بود

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا، معامله محصولات مختلف در بورس کالا با برنامه ریزی های انجام شده شاهد رونق است و هفته گذشته نیز روند معامله ها شاهد رشد بود و یک میلیون و ۱۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۴ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت تا حجم و ارزش معاملات نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۳۶ و ۷ درصدی را تجربه کند.

 

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۱۵ هزار و ۳۳۶ تن انواع کالا به ارزش ۵۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال به فروش رسید.

 

در این تالار ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴۲ هزار و ۹۶۴ تن قیر، ۷۴ هزار و ۵۲۹ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۱۰۵ تن مواد شیمیایی، ۳۳ هزار و ۲۰۰ تن لوب کات، ۲ هزار و ۵۹۲ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون، ۲۵۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۱۹۰ تن گوگرد معامله شد.

 

بر اساس این گزارش ، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی و تالار حراج باز ۶۰۲ هزار و ۱۴۲ تن انواع کالا به ارزش ۵۳ هزار و ۵۷ میلیارد ریال معامله شد.

 

در این تالار ۲۹۰ هزار و ۷۶۲ تن فولاد، ۲ هزار و ۵۴۰ تن مس، ۸ هزار و ۵۲۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲۰۰ تن چدن معامله شد.

 

شایان ذکر است ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن نیز در تالار حراج باز بورس کالای ایران دادوستد شد.

همچنین یک هزار و ۳۸ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد