ارسال پاسخ

۱۶ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3555

pvc-asso.ir

ارائه خدمات مشاوره به بنگاه‌ها برای رفع موانع تولید و کسب‌و‌کار

مرکز مشاوره اتاق تهران در بخش‌های مالیات، تامین اجتماعی، امور بانکی، بازرگانی، مالی، محیط‌زیست و همچنین ورشکستگی، آماده ارائه تخصصی خدمات مشاوره‌ به فعالان اقتصادی و بنگاه‌های عضو اتاق تهران است. به گفته معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران، صاحبان بنگاه‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز یا تماس با مشاوران مستقر در آن، موانع درون‌بنگاهی خود را رفع و برای چالش‌های برون‌بنگاهی راهکار مناسب بیابند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران،معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران با اشاره به ارائه مشاوره‌های تخصصی رایگان به بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی عضو اتاق تهران از سوی این معاونت، گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند آن بخش از موانع کسب‌و‌کار که به طور خاص به عملکرد درون بنگاهی مربوط می‌شود را با مراجعه به مشاوران خبره در معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران رفع و رجوع کنند.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هومن حاجی‌پور افزود: صاحبان بنگاه‌ها همچنین می‌توانند پیشنهادها و نظرات خود را در رابطه با انواع موانع برون‌بنگاهی که از عهده ایشان خارج است را برای طرح و رسیدگی در کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران و نیز شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش‌خصوصی استان تهران، با این معاونت در میان بگذارند.

 

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی با اتخاذ تصمیمات و اقدامات بهینه خود، در کاهش آسیب‌های ناشی از تحریم اثرگذار خواهند بود، افزود: اگرچه در تصمیمات و اقدامات برون‌بنگاهی، نهادهای سیاست‌گذار و مجری فعال در بخش دولتی، نقش پررنگ‌تری دارند، اما بخش دیگری از این تصمیمات مربوط به شیوه مدیریت و اتخاذ تدابیر فنی و مبتنی بر دانش اعضای درونی بنگاه‌ها می‌شود.

 

به گفته معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران، عدم آکاهی درست از قوانین و مقررات و کم‌توجهی به آنها، منجر به تحمیل هزینه‌های مالی و اعتباری فراوانی برای بنگاه‌های بخش‌خصوصی می‌شود که با دریافت مشاوره‌های تخصصی از نهاد قانونی اتاق بازرگانی، می‌توان بخش عمده‌ای از این هزینه‌ها را حذف کرد.

 

حاجی‌پور در ادامه با اشاره به فعالیت مستمر مرکز مشاوره اتاق تهران و ارائه خدمت‌رسانی به اعضای اتاق تهران، تصریح کرد که راه‌های ارتباطی فعالان اقتصادی با این مرکز از طریق شماره تماس 1866 و تلفن تماس مستقیم معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران به شماره 88714472 و 88714473 و نیز برای بخش خدمات مشاوره آنلاین اینجا را کلیک کنید.  

 

همچنین مشاوران این مرکز در بخش‌های زیر آماده ارائه خدمات‌رسانی به اعضای اتاق تهران هستند:

امور مالیات: آقایان پیمان دارابیان، عباس خدر، محمد اربابی‌فر
امور تامین اجتماعی و قوانین کار: خانم صغرا علی‌آبادی، آقای سید جلال کامران
امور بانکی: آقای غلامحسین ملک‌لو
امور بازرگانی و گمرکی: آقایان هومن حاجی‌پور، سید محمود بهشتیان، علی معقولی
اصلاح ساختار مالی شرکت‌ها: آقای میرحسین ملایری
محیط‌زیست: آقای مهرداد کتال محسنی
ورشکستگی: آقای امیر کرمانشاهی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد