ارسال پاسخ

۲۶ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3393

pvc-asso.ir

Recovinyl سیستم نظارت بر بازیافت و مصرف pvc را معرفی می کند

Recovinyl سیستم RecoTrace یک سیستم داده پیشرفته برای pvc چرخشی را راه اندازی کرده است.

 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 ™ RecoTrace یک سیستم جمع آوری داده برای نظارت ، تایید و گزارش بازیافت و مصرف pvc در اروپاست.  تعهد صنعت  pvc برای گزارش داده های قابل اعتماد، منجر به ارائه ی این استاندارد صنعتی برای گزارش داده توسط Recovinyl شده است. در سال 2019،Recovinyl در مجموع 769234 تن بازیافت  pvc را ثبت کرده است و این شرکت بزرگترین نقش را در تعهد داوطلبانه به توسعه پایدار صنعت  pvc اروپا داشته است.


 برای افزایش قابلیت ردیابی و شفافیت در بازیافت پلاستیک ها در کل زنجیره ارزش پلاستیک،RecoTrace برای برآورده کردن الزامات جمع آوری داده مطابق با سیاست های اتحادیه اروپا و اتحادیه پلاستیک چرخشی جهت تشویق به بازیافت و استفاده مجدد از پلاستیک، توسعه یافته است. RecoTraceبرای بازیافت کنندگان و مبدل های پلاستیک طراحی شده است تا داده ها را به شکل کاربر پسند و در زمان مناسب ثبت کنند.


این ابزار تصویر روشنی از جریان مواد و قابلیت ردیابی کامل مواد را فراهم می کند. RecoTrace از اول فوریه 2021 رسما آماده دریافت اطلاعات 2021 خواهد بود. به دنبال درخواست کمیسیون اروپا برای تقویت بازیافت در کل صنعت پلاستیک ، VinylPlus متعهد شده است که حداقل 900 هزار تن  pvc را تا سال 2025 بازیافت و به محصولات جدید تبدیل کند. RecoTraceبرای تحقق این تعهد استفاده می شود.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد