ارسال پاسخ

۲۲ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3384

pvc-asso.ir

نمایشگاه های بین المللی ایران پلاست، یاس ها و امیدها

چهاردهمین رویداد ایران پلاست روز پایانی خود را سپری می کند و اما نمایشگاه، دوره ای متفاوت با سال های گذشته را تجربه می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، این دوره از نمایشگاه ایران پلاست به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، با محدودیت هایی هم در میزان و آمار غرفه گذاران و هم در شرکت کنندگان به خوبی کاملا مشهود است.


اما متولیان ایران پلاست برای پوشش بیشتر این رویداد به لحاظ حضور بیشتر تولیدکنندگان و همچنین بازدیدکنندگان، نمایشگاه مجازی ایران پلاست را نیز همزمان با برگزاری فیزیکی آن، اجرا کرده است. موفقیت و تحلیل نمایشگاه مجازی نیاز به گذشت زمان و ارائه آمار از بازدیدکنندگان آن دارد.


ایران پلاست چهاردهم نیز همچون همه نمایشگاه های ایران زمین در روزهای اول و دوم با استقبال چندانی روبرو نبود اما در روز سوم، میزان قابل توجهی از نمایشگاه بازدید کردند و انتظار می رود در روز پایانی، بازدیدها به اوج برسد.


اما مسئله دیگر این که هیچ کدام از اعضای انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در این رویداد شرکت نکردند در این نمایشگاه همواره دو شرکت «همپار» و «کیمیاران» حضور فعالی داشتند؛ شرکت کیمیاران با صدور اطلاعیه ای در این زمینه نوشت:
«نظر به همه‌گیری ویروس کرونا و رعایت هرچه بیشتر قوانین فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از گردهمایی های بزرگ ضروری است.
لذا، به منظور حفظ سلامت جامعه تصمیم گرفته شد تا این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور نداشته باشد.
امیدواریم سال آینده و در فضایی بهتر و سالم تر، مجدداً پذیرای حضور گرم و پر مهر شما عزیزان باشیم.»


زنگ آخر نمایشگاه ایران پلاست نیز امروز نواخته می شود و این در حالی است که به زعم برخی غرفه گذاران، این رویداد برای آنها بسیار مثبت بوده است به باور آنها به دلیل عدم شرکت برخی رقبا، این خلاء عدم حضور، فرصت های بیشتری را برای آنها به وجود آورده است.


اما در طرف مقابل، تعداد دیگری نیز از عدم شرکت بازدیدکنندگان در دور روز نخست انتقاد داشتند و بر این باور بودند که متولیان باید روی بخش مجازی آن تبلیغات و تمرکز بیشتری انجام می دادند.


در نمایشگاه ایران پلاست این دوره نیز همچون دوره های گذشته و البته بر خلاف همه پلاست های دنیا، تولیدکنندگان محصولات نهایی پلیمری مانند وسایل خانه و آشپزخانه و... حضور چشمگیری داشتند.


و در نهایت این که تحولات بسیاری در عرصه سیاست در حال وقوع بوده و نشانه های مثبتی وجود دارد که شاید آثار آن هر چند اندک بر صنعت و اقتصاد خسته ایران نمایان شود.


 تحولاتی مانند تغییر سیاست خارجی آمریکا، احتمال رفع تحریم ها و جان گرفتن دوباره برجام از جمله این موارد است و غرفه گذاران در ایران پلاست، این وقایع را مثبت ارزیابی کرده و نسبت به آینده با وجود همه مشکلات داخلی و خارجی، اندک امیدی دارند. 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد