ارسال پاسخ

۱۳ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3356

pvc-asso.ir

دومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

دومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، دومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می گردد دستاوردهای قابل توجه این رویداد در دوره قبلی، برگزار کنندگان نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی را بر آن داشته که با رعایت پروتکل های مصوب ستاد مقابله با کرونا در زمینه برگزاری نمایشگاه و همایش های تخصصی با بهره برداری از تجارب موفق سال گذشته و با هدف تثبیت جایگاه تولیدکنندگان داخلی تجهیزات صنعت پتروشیمی نسبت به برگزاری این دوره رویداد اقدام نمایند.

 

تمامی شرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس ضمن حضور در این نمایشگاه نسبت به ارائه نیازمندی های خود به تولید کنندگان تجهیزات و شرکت های دانش بنیان و از سوی دیگر کلیه شرکتهای تولیدی دانش بنیان و نوآور و خدماتی فعال در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته )پس از اخذ امتیاز رجیستری( با حضور و معرفی دستاوردها و توانمندیهای خود زمینه های گسترش همکاری های متقابل در راستای حمایت از تولید ملی را فراهم می نمایند. همچنین نشست های تخصصی مختلفی در قالب همایش، کارگاه های تخصصی و جلسات همتایابی (B2B ) برگزار خواهد شد.

 

 اولین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در بهمن ماه سال گذشته در جزیره کیش برگزار گردید. حضور بیش از 160 شرکت داخلی در مساحتی به وسعت 18 هزار متر مربع، برگزاری 17 نشست تخصصی با حضور مسئولین و دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مسئولین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازندگان تجهیزات صنعت پتروشیمی و شرکتهای دانش بنیان، برگزاری بیش از 400جلسه از قبل هماهنگ شده بین مشارکت کنندگان و در نهایت عقد بیش از 24 تفاهمنامه بخشی از دستاوردهای این رویداد بزرگ در سال گذشته بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد