ارسال پاسخ

۱۱ آذر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3235

pvc-asso.ir

تولید لوله های OPVC با قطر یک هزار میلیمتر

شرکت molecular اولین لوله های  OPVC تحت فشار را با قطر mm 1000 تولید کرد که نشان دهنده نقطه عطف جدیدی در بخش خطوط لوله تحت فشار است.

 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

لوله های  OPVC تولیدی این شرکت با سایزهای 500، 630، 710 و 800 میلیمتر در بازار در دسترس بوده اند. همچنین اتصالات تحت فشار  OPVC  نیز با نام تجاری ecoFITTOM®  از سایز 110 تا 400 میلیمتر و رده فشاری 16 بار برای انتقال آب آشامیدنی و سیستم های آبیاری تولید شده است.

در حال حاضر molecular با پاسخگویی به نیاز بازار برای انتقال آب تحت فشار اقدام به تولید لوله های پی وی سی آرایش یافته با سایز 1000 میلیمتر کرده است. فرایند منحصر به فرد آرایش یافتگی توسعه یافته توسط Molecor به طور قابل توجهی خصوصیات مکانیکی لوله ها را بهبود می بخشد. لوله های TOM® به عنوان یک محصول سبک و قابل انعطاف می توانند با سهولت و سرعت بیشتری نصب شوند و زمان کمتری برای نصب هر متر از لوله لازم است که به معنای صرفه جویی قابل توجه در هزینه های نصب است.

تولید این سایز جدید همراه با قطرهای موجود، فشار مورد نیاز و اثربخشی جریان را برای مدیریت هوشمندانه منابع آب تضمین می کند. لوله های TOM® PVC-O با عمر مفید بالا و ویژگی های بهبود یافته با هدف بهینه سازی منابع موجود و کاهش هزینه های نصب و نگهداری در زیرساخت های هیدرولیکی، محصولی است که به مدت 50 سال تضمین شده است.
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد