ارسال پاسخ

۱۹ مهر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3137

pvc-asso.ir

کنترل کیفیت لوله های پزشکی

شرکت Sikora تعدادی دستگاه اندازه گیری را برای کنترل کیفیت در هنگام اکستروژن تیوب های پزشکی ارائه داده است.دو مشخصه مهم لوله های پزشکی که تولیدکنندگان باید آنها را ردیابی کنند، ابعاد و کیفیت سطح است.

 

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

تیوب های یک یا چند لومن که نیاز به اندازه گیری دقیق قطر خارجی و دو پهنی دارند، با دستگاهی از سری Laser 2000 XY قابل بررسی هستند. مدل های سه محوری مانند Laser 2010 T برای لوله های پزشکی شفاف دقت بالایی را ارائه می دهند.

 

در حالی که سری جایگزین -Laser 6000-  سرعت اندازه گیری بالا با شناسایی برآمدگی ها در سطح لوله را ارائه می دهد. ضخامت لوله های پزشکی تک لومن را می توان در حین تولید با استفاده ازX-Ray 6020 Pro اندازه گیری کرد. سیستم اندازه گیری اشعه ایکس برای کوچکترین لوله های پزشکی با قطرهای 0.65-mm15 و حداقل ضخامت دیواره mm 0.1 طراحی شده است.

 

این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به ضخامت دیواره، قطر داخلی و خارجی و دوپهنی را ثبت می کند. این دستگاه را می توان با یک آشکارساز توده( lump)سه محوره ترکیب کرد. سرهای گیج  Lump 2000 T ناهمواری های کوچک روی سطح محصول را بعد از خنک شدن تشخیص می دهد. این دستگاه ها می توانند در خطوط اکستروژن افقی یا عمودی ادغام شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد