ارسال پاسخ

۱۶ تير ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2920

pvc-asso.ir

معرفی روان کننده خارجی پی وی سی با عملکرد بالا

این روان کننده در عمل به عنوان روان کننده ی خارجی است که با اندکی از خواص روان کننده داخلی توصیف شده است.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

Sasol دو روان کننده جدید Fischer- Tropsch را که برای اکستروژن لوله های upvc، سیستم های مجرایی و پروفیل مهندسی شده، معرفی می کند.

به گفته ی پت هاگن، مدیر توسعه بازار در این شرکت، محصولات Sasolwax p100 و p200 دارای مجوزهای PPI و NSF هستند که برای لوله های آب آشامیدنی و بهداشتی و فاضلابی مناسب هستند. Sasolwax p100 و P200 مبتنی بر روان کننده Sasol موجود است.

 

این روان کننده در عمل به عنوان روان کننده ی خارجی است که با اندکی از خواص روان کننده داخلی توصیف شده است. این روان کننده 30 تا 45% نسبت به روان کننده های پارافین وکس  165 Fکارآمدتر است. این محصولات جدید Fischer- Tropsch از موم کاملا سنتزی مشتق شده است که گفته می شود سطوح ناخالصی پایین، تبلور بالا، n-آلکان خطی، ویسکوزیته پایین و خواص روان کنندگی و پایداری حرارتی عالی را ارائه می دهد.

 

طبق گفته مدیر فنی ساسول محصولات Sasolwax P100و p200 برای رفع نیازهای صنعت در یک فضای عملیاتی گسترده تر ایجاد شده است. مدیر ارشد افزودنی های پلیمری در این شرکت گفت: ما ویسکوزیته مذاب بالاتر و منسجم تر که از دای بیرون می آید، مشاهده کردیم که این به معنای تورم دای کمتر است و نقش کالیبراتور را در کنترل ضخامت دیواره افزایش می دهد.

 

در یک سری آزمایشات، وکس های Fischer- Tropsch با فرمولاسیون پارافین  165Fدر تولید لوله های بهداشتی مقایسه شدند. با استفاده از وکس های جدید فشار مذاب تا 20% کاهش می یابد و امکان افزایش سرعت مارپیچ برای افزایش میزان خروجی از 5 تا 15% را فراهم می آورد. میانگین افزایش وزن کمتر از 5% با فرمول مبتنی بر Sasolwax در مقایسه با پارافین 165F،  با افزایش وزن کمی بیش از 7% وجود دارد. برای کارخانه ای با تولید 20 هزار تن در سال، 2% صرفه جویی در مواد، نیم میلیون دلار ارزش دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد