ارسال پاسخ

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2790

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می کند:

دوره آموزشی آشنایی با رویه صادرات قطعی کالا و قوانین برگشت ارز حاصل از صادرات

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) یک دوره آموزشی با عنوان «آشنایی با رویه صادرات قطعی کالا و قوانین برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور» برگزار می کند.

 به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، این دوره آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری و  به مدت 12 ساعت آموزشی در روزهای دهم، هفدهم و بیست و چهارم خرداد ماه برگزار می شود.

 

آشنایی با فرآیند گام به گام صادرات،آشنایی با گروه بندی کالاهای وارداتی، آشنایی با سامانه نیما (نظام یکپارچه معاملات ارزی، شیوه های مجاز بازگشت ارز حاصل از صادرات ، نحوه تامین ارز واردات کالاهای غیراساسی (گروه2) از محل ارز بانکی نیمایی و نحوه تامین ارز واردات کالاهای غیراساسی(گروه 2) از محل ارز حاصل ارز صادرات از  جمله مفاهیم آموزشی در این دوره است که توسط ساسان خدایی ارائه می شود.

 

علاقه‌مندان به حضور در این دوره ‌می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس بر اساس تاریخ ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و88107723 تماس بگیرند.

 

ثبت‌نام آنلاین و اطلاع از دوره های دیگر

دریافت فرم ثبت نام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد