ارسال پاسخ

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2750

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند

برگزاری دوره های آموزشی برای فعالان اقتصادی و اعضای تشکل‌ها

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران دو دوره آموزشی با عناوین شیوه‌های همکاری در تشکل‌ها و مدیریت مالی و یک کارگاه آموزشی در حوزه همکاری‌های تشکلی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی،اتاق تهران که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و محافظت از سلامتی کارکنان و اعضای خود، برگزاری دوره‌های آموزشی را از اوایل اسفند ماه متوقف کرد، اکنون در نظر دارد این دوره‌های کاربردی را با بهره‌گیری از ابزار تکنولوژی و به صورت آنلاین از سر بگیرد. بر همین اساس، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران برگزاری دو دوره آموزشی آنلاین شیوه‌های همکاری در تشکل‌ها و مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی و کارگاه آموزشی نحوه همکاری در تشکل‌ها را برای اردیبهشت ماه تدارک دیده است.

 

دوره آموزشی شیوه‌های همکاری در تشکل‌ها

دوره آموزشی شیوه‌های همکاری در تشکل‌ها از 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و طول دوره 8 ساعت آموزشی است. این دوره آموزشی چهارشنبه‌ها ساعت 11 الی 13 برگزار شده و هدایت آن را پدرام موسوی و علیرضا سیاسی‌راد بر عهده خواهند داشت.

 

سرفصل‌های آموزشی این دوره در دو بخش اصول، قواعد و تکنیک‌های اجتماع‌سازی و کمپین و انواع همکاری و فدراسیون‌سازی در تشکل‌های اقتصادی تقسیم‌بندی شده که هر کدام دارای زیرشاخه‌های متنوعی از نظام تصمیم‌گیری تا بروز تعارض و اجماع‌سازی را در برمی‌گیرد و با آسیب‌شناسی نظام تشکلی در کشور به راه‌های همکاری بین تشکل‌ها می‌پردازد.

 

کارگاه آموزشی نحوه نگارش رأی داوری

بر این اساس، كارگاه آموزشي آنلاین «نحوه نگارش راي داوري» با همکاری موسسه آموزش و مرکز داوری اتاق تهران، طی2 ساعت آموزشی در روز سه‌شنبه ٢٣ ارديبهشت ماه از ساعت ١١ لغايت 13 برگزار می‌شود و سرفصل‌های این کارگاه آموزشی شامل مفاهیمی چون شور داوران، ساختار محتوايي رأي داوري، ساختار شكلي رأي داوري، انواع رأي داوري و صدور نظريه مخالف يا موافق است که توسط فرهاد پیری، مشاور دفتر مركز داوري اتاق بازرگاني تهران ارائه خواهد شد.

 

دوره آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

بر اساس اطلاعیه موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی قرار است طی 8 ساعت در تاریخ‌های 28 اردیبهشت ماه، از ساعت 11 الی 13 و روزهای 30 اردیبهشت و 11 و 18 خردادماه از ساعت 18 الی 20 برگزار شود.

 

آشنایی با صورت‌های مالی، مهندسی سود، تحلیل صورت جریان نقد، نسبت‌های مالی، تحلیل ترازنامه و سود و زیان، نکات طلایی مالیاتی، روش‌های کاهش هزینه و افزایش سود، نقطه سر به سر محصولات، نحوه خواندن صحیح صورت‌های مالی، تجزیه و تحلیل کیفیت اطلاعات مالی و روش‌های تامین مالی از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

 

علاقمندان برای حضور در این دوره آموزشی ‌می‌توانند جهت ثبت نام به سایت موسسه آموزش به آدرس edu.tccim.ir قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های كوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، كلاس بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت نام از سوی متقاضیان تشكیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های ٨٨١٠٧٧٣٢ و ٨٨١٠٧٧٢٣ تماس حاصل کنند.

 

فرم ثبت‌نام دوره آموزشی شیوه‌های همکاری در تشکل‌ها

فرم ثبت‌نام کارگاه آموزشی نحوه نگارش رأی داوری

فرم ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

ثبت‌نام آنلاین

           

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد