ارسال پاسخ

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2752

pvc-asso.ir

توسعه افزودنی های مناسب برای تماس با مواد غذایی

شرکت Galata اخیرا استابلایزرهای قلع آلی عاری از تیوگلیکولات توسعه داده است که به گفته ی Frenkel نیازهای مصرف کنندگان را در اتحادیه اروپا برای استابلایزرهای مناسب برای تماس با مواد غذایی برطرف می کند.

سرویس ترجمه انحمن لوله و اتصالات پی وی سی: این استابلایزرها قادر به ارائه سطح بالایی از عملکرد و شفافیت هستند. گفته می شود که این استابلایزر جدید در چندین برنامه مهم از جمله فیلم های اکسترود شده و قالب گیری دمشی و ترکیبات ورق فومی دارای عملکرد بالایی است.

 

 سه سال پیش شرکت  Axiall Corp واحد عملیاتی تولید  آمیزه Solucor PVC را  در شهر Ontario کانادا به شرکت Galata واگذار نمود. Galata  پس از این خرید، قابلیت های خود را برای تولید کمک فرایندهای استایرن- آکریلونیتریل (SAN) توسعه داد که در PVC و همچنین در پلی کربنات و استایرن های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد تا جریان و استحکام مذاب را بهبود بخشد.

 

 آخرین گریدها از این سری Blendex 8633 و Blendex 8635 هستند که هم اکنون در کنار گریدهای Blendex 866و Blendex 869 در دسترس است. گفته می شود که گریدهای SAN ویژگی های فیوژن سریعتر را نشان می دهند، در حالی که تعادل گشتاور  پایین تری دارند و همانند کمک فرایندهای متیل متا آکریلات متداول استحکام مذاب کامپاند را بهبود می بخشند و حفظ میکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد