ارسال پاسخ

۳۰ فروردین ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2701

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت

میزان خرید گریدهای پی وی سی تولیدکنندگان در شرایط فعلی برای تعیین میزان مجاز خرید، مستثنی شود

عدم توجه سامانه بهین یاب به شرایط مترتبه بر صنعت، می تواند موج جدیدی از بحران را برای بنگاه‌های تولیدی فراهم آورد که در نهایت هزینه آن، تنها و تنها دامن تولیدکنندگان صنعت را خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، انجمن در نامه ای که به امضای عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن رسیده است، خطاب به صادقی نیارکی درخواست کرده تا سوابق خرید شرکت های تولید کننده لوله و اتصالات PVC در سامانه بهین یاب، در بازه زمانی اسفند 98 لغایت اردیبهشت 99  ( در مرحله کنونی ) از سوابق مد نظر جهت تعیین میزان مجاز خرید آنها در ماه‌های آینده مستثنی گردد.

 

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صادقی نیارکی 
مدیر کل محترم دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت
موضوع: عدم درج سوابق خرید (در شرایط بحرانی فعلی) در تعیین سهمیه ماه های آتی


با سلام
احتراماً همانگونه که مستحضر می باشید، صنعت تولید لوله و اتصالات PVC از اواخر مهر ماه ۹۸ به دلیل افزایش لجام گسیخته قیمت پودر PVC و تشدید رقابت های غیر منطقی در بورس کالا، وارد مرحله جدیدی از رکود صنعتی گردیده است. در همین حال، استمرار این رکود، به همراه شیوع بیماری کرونا، از اوایل اسفند ۹۸ و پیش بینی تداوم آن در ماه‌های آتی، تعمیق در بحران به وجود آمده در صنعت لوله و اتصالات PVC را در پی داشته است. متأسفانه در این شرایط نامتعارف، بخش عمده‌ای از ظرفیت عملیاتی کارخانجات، از مدار تولید خارج گردیده و تنها اتخاذ تدابیر مؤثر از طرف متولیان صنعت کشو، می‌تواند مانائی صنایع را تضمین نماید. 
در این شرایط خطیر که دولت محترم، به منظور عبور از بحران به وجود آمده و همزمان حفظ اشتغال نیروی کار واحدهای تولیدی، اجرای سیاست‌های حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است، از حضرتعالی درخواست می گردد نسبت به ملاحظه این شرایط خاص، عنایت فرموده و دستورات مقتضی را مبذول فرمائید تا سوابق خرید شرکت های تولید کننده لوله و اتصالات PVC در سامانه بهین یاب، در بازه زمانی اسفند 98 لغایت اردیبهشت 99( در مرحله کنونی ) از سوابق مد نظر جهت تعیین میزان مجاز خرید آنها در ماه‌های آینده مستثنی گردد.


شایان یادآوری است عدم توجه سامانه بهین یاب به شرایط مترتبه بر صنعت، می تواند موج جدیدی از بحران را برای بنگاه‌های تولیدی فراهم آورد که در نهایت هزینه آن، تنها و تنها دامن تولیدکنندگان صنعت را خواهد گرفت و نتیجتاً تعطیلی کارخانجات و بیکاری نیروی کار مولّد، دور از ذهن نخواهد بود.
همواره قدردان زحمات و پشتیبانی های ارزشمند حضرتعالی از صنعت و اقتصاد کشور هستیم.
  
                                                                     
                                                                           با احترام                                                                                                                           عباسعلی متوسلیان
                                                                 رئیس هیئت مدیره انجمن   
       

رونوشت:
- خانم مرضیه طهماسبی، ریاست محترم دفتر توسعه صنایع پائین دست پتروشیمی
- جناب آقای سلطانی نژاد، ریاست محترم شرکت بورس کالای ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد