ارسال پاسخ

۲۳ فروردین ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2691

pvc-asso.ir

پیشنهاد اتاق بازرگانی ایران برای تمدید موعد تسلیم اظهار نامه های مالیاتی

غلامحسین شافعی در نامه ای خطاب به اسحاق جهانگیر معاون اول رئیس جمهور، درخواست کرد تا موعد تسلیم اظهارنامه های مالیاتی عملکرد 1398 و برگزاری مجامع عمومی شرکت هایی که حسابرسی شوند، تا سه ماه پس از مواعد مقرر در قانون، تمدید شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، غلامحسین شافعی در این نامه با اشاره به شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا بر جامعه، محیط اقتصادی و کسب و کار، از اقدامات قوای سه گانه برای پیشگیری از ابتلای نیروی انسانی شاغل و غیره، قدردانی کرده است.


رئیس اتاق بازرگانی ایران در بخشی از نامه خود عنوان کرده است: اگر چه به قرار اطلاع تمدید موعد مجامع عمومی شرکت های ثبت شده در سازمان بورس و اوراق بهادار به مدت سه ماه، اقدام مناسبی در جهت تخفیف شرایط بحرانی برای شرکت های مزبور است، لیکن تعداد شرکت های در معرض آسیب قابل قیاس با تعداد ناچیز کمتر از 800 ناشر بورسی نیست. قابل ذکر است که اشخاص حقوقی که سالانه اظهارنامه عملکر تسلیم می نمایند حدود 300 هزار است که تقریبا 10 درصد آنها توسط حسابداران رسمی حسابرسی می شوند.


شافعی در پایان این نامه پیشنهاد داده است: با توجه به مطالب فوق، خواهشمند است دستور فرمایید در خصوص تمدید موعد تسلیم اظهار نامه های مالیاتی عملکرد 1398 و برگزاری مجامع عمومی شرکت هایی که حسابرسی می شوند نیز تا سه ماه پس از مواعد مقرر در قانون اقدام لازم صورت پذیرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط