ارسال پاسخ

۷ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1246

pvc-asso.ir

تشکل ها، لازمه استمرار فعالیت اقتصادی

رئیس انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران، وجود تشکل ها را لازمه استمرار هر صنعتی در کشور می داند و بر این باور است که تشکل ها می توانند در بهبود کیفیت محصولات تولیدی و وارداتی توسط اعضای خود موثر باشند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نشریه داخلی تشکل ها، عباسعلی متوسلیان، تصریح کرد: افرادی که وارد تشکل ها و انجمن ها می شوند باید افراد از خود گذشته ای باشند که بتوانند منفعت جمع را بر منفعت شخصی ارجح بدانند و برای حل مسائل کلی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


 وی بر اهمیت نهادینه شدن فرهنگ تشکل گرایی در اقتصاد کشور تایید کرد و جلوگیری از موازی کاری در ایجاد تشکل ها را خواستار شد و افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که تشکل ها و انجمن های موازی در هم ادغام شوند و بدین ترتیب انسجام و قدرت فعالیت تشکل های کشور را افزایش دهیم. 


متوسلیان همچنین یادآور شد: تشکل ها می توانند از طریق نظارت در بهبود کیفیت محصولات تولیدی یا محصولاتی که توسط اعضا وارد کشور می شود، اثر گذار باشند. هر چند در این مسیر به حمایت های دولت و اتاق ایران به عنوان تشکل تشکل ها، نیاز دارند. این فعال اقتصادی تدوین نقشه راه برای صنعت و صنف را از جمله وظایف اصلی تشکل ها دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد