ارسال پاسخ

۹ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1202

pvc-asso.ir

کفپوش های دو طرفه ساخته شده از 100 درصد کابل های پی وی سی بازیافتی

طراحی سطح به صورت دو طرفه استفاده برگشت پذیر را امکان پذیر می سازد. ظرفیت تحمل...

سرویس ترجمه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: پلی وینیل کلراید پلیمری است که برای پوشش کابل استفاده می شود. تقریبا 90 درصد از تمام کابل ها با ولتاژ زیر 1000 عایق  PVC هستند.PVC   ماده انتخابی برای هم عایق بندی و پوشش تا محدوده ولتاژ بالا است.

 

 کابل های PVC به عنوان کابل های زیرزمینی، کابل های تاسیسات و هادی گرما استفاده می شود.  منطقه مورد استفاده آنها بسیار زیاد است، از مخابرات تا صنعت خودرو. کابل های پی وی سی قابل استفاده مجدد هستند.

 

شرکت Replast، کفپوش های صنعتی سبزتر و رقابتی تر که به طور کامل از کابل های پی وی سی بازیافتی ساخته شده اند را توسعه داده است. با توجه به مواد مورد استفاده، این کف پوش ها دارای خواص شیمیایی و مکانیکی بهینه از جمله عایق حرارتی عالی، فراهم آوردن سطحی غیر لغزشی، پایداری شیمیایی و مقاومت در برابر آتش است.

 

طراحی سطح به صورت دو طرفه استفاده برگشت پذیر را امکان پذیر می سازد. ظرفیت تحمل بار 3.5 تن در هر دسی متر مربع است. این کفپوش ها در انبارها،کارگاه ها و سالن های تولید، نواحی داخلی نمایشگاه ها، اصطبل های گاو و اسب و یا محافظت از سطوح ورزشگاه ها هنگام برگزاری کنسرت استفاده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد