ارسال پاسخ

۸ آبان ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1201

pvc-asso.ir

ضرورت نظارت سازمان صنعت و معدن بر محصولات لوله و اتصالات پی وی سی

نداشتن استاندارد اجباری برای لوله های ناودانی باعث قوت گرفتن شرکت های زیرزمینی شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مصدف پورنصرالله مدیر فروش شرکت لوله و اتصالات پلیمرتوس پیشنهاد داد تا یک نمایشگاه تخصصی لوله و اتصالات پی وی سی در تهران به صورت سالانه برگزار شود.


وی در همین ارتباط گفت: به نظر بنده مناسب است تا این نمایشگاه زیر نظر انجمن و با هدف مذاکره مستقیم با سازندگان و فروشندگان و معرفی قابلیت های پی وی سی، برگزار شود.


شرکت لوله و اتصالات پلیمرتوس  برای اولین بار در شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی تهران حضور یافته بود. پورنصرالله در این باره اظهار داشت: در دوره های گذشته تنها درنمایشگاه آب و فاضلاب و سال گذشته نیز در کنار انجمن پی وی سی ایران صرفا در نمایشگاه ساختمان حضور داشتیم. 


وی این نمایشگاه را در مقایسه با نمایشگاهی که ماه گذشته در اراک برگزار شده بود، کم رونق توصیف کرد.


به گفته این کارشناس، لوله و اتصالات پی وی سی اولین ضربه در بازار را از خود سازندگان دارای استاندارد خورده است که متعهد به جنس با کیفیت نیستند. وی در همین ارتباط افزود: متاسفانه چون نظارت در بازار مسکن بر خلاف بازار آب و فاضلاب وجود ندارد، کم فروشی در ضخامت و بازی با درصدهای فروش پدید آمده است. 


پورنصرالله ادامه داد: در حال حاضر به دوستان انجمن پیشنهاد می دهم که از ظرفیت بازرسی صنعت و معدن در هر استان استفاده شود. اینکار در مشهد صورت پذیرفته و این نهاد دولتی بسیار جدی پس از فوت یک نفر در اثر اقدام به تعمیر غیر اصولی سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمانش، وارد این موضوع شده است.


مدیر فروش شرکت لوله و اتصالات پلیمرتوس گفت: نداشتن استاندارد اجباری برای لوله های ناودانی باعث قوت گرفتن شرکت های زیرزمینی شده و این امر باعث می شود لوله ای در بازار عرضه شود که با دست به راحتی قابل شکستن باشد. 


پورنصرالله در خصوص وضعیت مصارف لوله و اتصالات پی وی سی در بخش کشاورزی توضیح داد: در این حوزه تا جایی که اطلاع دارم لوله های جدار پی وی سی بازار خوبی دارند ولی برای انتقال آب کشاورزی در مزارع، پلی اتلین بیشتر برای رول بودن و اینکه مصرف کننده  هراس دارد که لوله پی وی سی در مجاورت نور خورشید دچار تخریب حرارتی شود و نیز بشکند، محبوب است.  این در حالی است که برای هر سه مورد عدم استقبال از پی وی سی، راه حل وجود دارد.

 

برای مطالعه بیشتر اخبار شرکت پلیمر توس اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
محمد غياثى دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶
اقاى پور نصرالله نظرات بسيار ارزشمند شما مطمينا در هيات مديره مطرح ميشود
در ضمن در زمان تصويب لوله هاى ناودانى من بشدت مخالفت كردم اما متاسفانه تصويب شد وضربه مهلكى بود بر صنعت لوله پى وى سى ارسال پاسخ