pvc-asso.ir
راز کاغذ مچاله شده/ تبلیغات با نگاهی متفاوت
«تجربه های رام، جف»
چند سال پیش یکی از مشتریان شمال شرق از من خواست در تهیه یک بروشور و آگهی تبلیغاتی پستی به او کمک کنم.
بروشوری که واقعاً توجه بازار هدفش را جلب کند. نتیجه کار، بروشوری بسیار متفاوت بود که فکر و داستان آن به سرعت در سراسر کشور منتشر شد.
حوزه فعالیت، خدمات خشکشویی (شستشو، اتوکشی و ...) بود و از آگهی تبلیغاتی اولیه اش که بروشورهای A5 استفاده کرده بود، نتوانسته بود نتیجه ای بگیرد. یک برگه A4 صورتی رنگ انتخاب کردم و یک نوار روبان و یک کارت ویزیت به آن اضافه کرده و بعد همه آنها را به شکل یک توپ، مچاله کردم.
در نهایت این تکه کاغذهای مچاله شده صورتی رنگ از طریق پست ارسال شدند. اگر شما با حجمی از کاغذ مچاله شده، مواجه شوید، چه می کنید؟ البته که آنها را از هم باز می کنید. به محض این که کلاف توپ های کاغذی از هم باز می شد، مشتریان نوار روبانی را می دیدند که روی آن نوشته بود:
عکس العمل ها واقعاً حیرت انگیز بود. حدود 100 بروشور به صورت آزمایشی ارسال کردیم و از بین آنها 8 مشتری جدید داشتیم. میزان موفقیت 8 درصدی برای یک آگهی پستی بی سابقه و باورنکردنی است.
حالا ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید مشتریان بالقوه شما، پیامتان را دریافت کرده و حتماً آن را می خوانند.
منبع: بازاریابی مشاهده ای
بیشتر بخوانید:
- زمانی که بازاریابی پایداری به داد شرکتها میرسد
- مدیریت بازاریابی جهانی/ بازاریابی جهانی چیست؟
- نه تکنیک موثر بازاریابی که هزینه ای برای شما ندارند
فعالیت های مدیریتی و تولیدی کارآفرینانه/ مزایای ایجاد کسب و کارهای کوچک
نظرات