ارسال پاسخ

۲ خرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n879

pvc-asso.ir

دوره آموزشی اصول مذاکرات تجاری و کارگاه تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط

اتاق تهران برای ارتقای دانش و آگاهی فعالان بخش خصوصی یک کارگاه آموزشی یک روزه در مورد ابزارهای تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط و یک دوره آموزشی اصول و فنون مذاکرات تجاری برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از مرکز آموزش اتاق تهران، دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکرات تجاری» که همیشه مورد استقبال مدیران بنگاه‌های اقتصادی قرار گرفته است نیز در خرداد ماه به مدت 16 ساعت برگزار می‌شود. این دوره آموزشی در روزهای شنبه و دوشنبه و در ساعات 15 تا 19 برپا می‌شود و آغاز آن از روز شنبه 20 خردادماه سال جاری خواهد بود. مدرس این دوره نیز محمدباقر مشکی‌پروری است که دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی در سطح دکترای گرایش بازاریابی است.


این دوره با هدف ارتقای سطح آگاهی فعالان اقتصادی برای برقراری ارتباط با همتایان تجاری داخلی و خارجی درجلسات مذاکره است و سرفصل‌هایی چون ارتباطات و اهمیت آن در دوران فراصنعتی، پیامدهای ناتوانی در برقراری ارتباط، روش‌های برقراری ارتباط، مسیرهای مذاکره، انواع مذاکره و تاکتیک‌ها و مهارت‌ها، زبان بدن و نقش آن در مذاکرات بین‌المللی و ... در این دوره به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.


مرکز آموزش اتاق تهران هم‌چنین در راستای ارائه خدمات آموزشی به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، یک کارگاه آموزشی با عنوان «روش‌ها و ابزارهای تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط» برگزار می‌کند. این کارگاه برای مدیران ارشد و میانی بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) برپا می‌شود و مدرس آن پیمان مولوی دانش‌آموخته دانشگاه اسکس انگلستان و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.


این کارگاه 5 ساعته روز یکشنه 28 خردادماه 96 از ساعت 15 تا 20 برگزار می‌شود و سرفصل‌هایی چون انواع مدل‌های تامین مالی، تامین مالی شرکتی، تامین مالی پروژه‌ای، تامین مالی مبتنی بر روش‌های بانک‌محور، تامین مالی از طریق بازار سرمایه، استراتژی‌های تامین مالی و ... در آن به بحث و تبادل‌نظر گذاشته می‌شود.
این دوره و کارگاه آموزشی در مرکز آموزش اتاق تهران واقع در خیابان وزرا، خیابان 21، پلاک 10 برگزار می‌شود و حضور در آن براساس اولویت ثبت‌نام است. اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی علاقمند به حضور در این دوره و کارگاه می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به مرکز آموزش آمادگی خود را برای شرکت در این دوره اعلام کنند.


هم‌چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توان با شماره‌های 88107732 و 88107723 تماس گرفت.



فرم حضور در دوره آموزشی اصول و فنون مذاکرات تجاری   و   کارگاه آموزشی روش‌ها و تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط را می‌توانید اینجا دریافت کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط