ارسال پاسخ

۸ دى ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n572

عباسعلی متوسلیان: در ترکیب هیئت مدیره دوره هشتم حضور خواهم داشت

عباسعلی متوسلیان اظهار داشت: در ترکیب هیئت مدیره دوره هشتم انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، حضور خواهم داشت.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان در یاداشتی اعلام کرد که در ترکیب هیئت مدیره دوره هشتم انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، حضور دارد.

متن یاداشت به شرح زیر است:

همکاران گرانقدر و اعضای محترم انجمن لوله واتصالات پی وی سی
با عرض سلام

در ابتدا برخود واجب می دانم به عنوان یک عضو کوچک انجمن مراتب سپاس و قدرانی خود را تقدیم تمامی اعضا و به ویژه بزرگوارانی نمایم که مانند هر سال با حضور گرم خود، اقتدار، اعتبار، همگرایی و همدلی اعضای این صنعت قدیمی و ریشه دار کشور را به جامعه صنعتی کشور یادآور فرمودند.

بدون شک گرانبهاترین سرمایه هر تشکلی همدلی و همفکری اعضای آن است که به لطف الهی این مهم در صنعت لوله و اتصالات پی وی سی کشور به زیبایی موج می زند.

همچنین سپاس و قدرانی صمیمانه و خالصانه خود را به تمام بزرگان صنعت، شخصیت های برجسته و اعضای محترم صنف تقدیم می کنم که علیرغم اعلام اينجانب مبني بر تمايل به كناره گيري از هيئت مديره بدليل مشكلات شخصي، بنده را مورد لطف و مرحمت بیکران خود قراردادند و با آرای ارزشمند و دستورات مکرر خود به اینجانب یادآوری نمودندکه سنگینی بار مسئولیت در فعالیتهای صنفی و تشکلی به اندازه ای است که حتی بر زمین گذاشتن آن نیز تا حد زیادی از اختیار و انتخاب خود شخص خارج است.

لذا اینجانب علیرغم وجود پاره اي مشكلات كه قبلا هم خدمت بزرگان صنعت عرض كرده بودم و صرفا در جهت اجرای دستورات و فرامین شما بزرگواران و سرمایه های ارزشمند این کشور و احترام بی حد و حصر به حسن اعتماد و  انتخاب شما اعضای گرانقدر، به صراحت اعلام می دارم در هیئت مدیره محترم فعلی باقی خواهم ماند و با تمام قوا در جهت صیانت از صنف و صنعت لوله و  اتصالات پی وی سی، دفاع از حقوق صاحبان این صنعت و ایجاد همگرایی و همدلی روز افزون در بین اعضا تلاش خواهم كرد.

از صميم قلب قدردان حسن اعتماد شما بزرگمردان صنعت هستم
عباسعلي متوسليان

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد