ارسال پاسخ

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n432

pvc-asso.ir

متوسلیان: التهاب گرید S57 پی وی سی بررسی و برای حل آن چاره اندیشی شود

 

 

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به معاونت اقتصادی شورای رقابت درخواست بررسی علل توقف گرید S57 پی وی سی توسط شرکت های پتروشیمی آبادان و غدیر و صدور دستور فوری برای حل این مشکل را کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به رحمتی، معاونت اقتصادی شورای رقابت درخواست کرد تا التهاب موجود در عرضه و تولید گرید S57 پی وی سی بررسی و مشکل حل شود.

 متوسلیان در ابتدای نامه از تلاش های انجام شده برای ایجاد توازن منطقی در عرضه و تقاضای محصول S65 در یک ماه اخیر، قدردانی کرده است.

این نامه به آقایان محتشمی پور رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی و  عشقی قائم مقام مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران نیز رونوشت شده است.

متن نامه به شرح زیر است:

 جناب آقای مهندس رحمتی، معاونت محترم اقتصادی شورای رقابت

با عرض سلام

       همان گونه که استحضار دارید محصول S65 از بهمن ماه سال گذشته در بخش عرضه و تقاضا، با التهاب بسیار روبرو بود که با تلاش های نستوه آن معاونت محترم از یک ماه گذشته توازنی منطقی در عرضه و تقاضای این محصول حاکم شد.

 بدیهی است این گرید برای تولید محصولات زیربنایی همچون لوله از اهمیت استراتژیک برخوردار بوده و مصارف آن در ارگان های ذیربط مانند؛ وزارت نیرو، شرکت های مهندسی آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، بخش ساختمان و غیره از اهمیت بسیار برخوردار است.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نمایندگی از تولیدکنندگان این حوزه، قدردانی و سپاس خود را از آن معاونت محترم ابراز می کند.

جناب آقای رحمتی، متاسفانه بار دیگر التهاب در گرید S57 که مکمل تولید محصولات گرید S65 است، آرامش عرصه تولید را در سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» برآشفته است. گرید S57 برای تولید اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد که مشکل پدیدار شده در عمل، موجب عقیم شدن استفاده از لوله های پی وی سی شده است.

       لذا از آن مقام محترم درخواست داریم ضمن بررسی علل توقف گرید S57 پی وی سی توسط شرکت های پتروشیمی آبادان و غدیر، با دستورات عاجل و راهبردی خود، التهاب موجود را مدیریت فرموده تا عرصه تولید امیدوارانه چرخ صنعت ایران عزیز را پر شتاب تر به گردش در آورد. امید که چنین باد.

با احترام

عباسعلی متوسلیان

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد