ارسال پاسخ

۱ اسفند ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n695

pvc-asso.ir

تشکیل کمیته مشترک در خصوص تعیین میزان نیاز محصولات پتروشیمی صنایع تکمیلی

عباسعلی متوسلیان رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی از تشکیل کمیته ای مشترک با حضور انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی و تشکل های مرتبط، با هدف تعیین میزان نیاز محصولات پتروشیمی صنایع تکمیلی، خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، جلسه کارگروه تخصصی پتروشیمی صبح امروز اول اسفند ماه در کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران با حضور مسئولان پتروشیمی و نمایندگان تشکل ها برگزار شد.


برخی از حاضران این نشست عبارت بودند از؛ مهدوی، مهدی پورقاضی، عباسعلی متوسلیان، جمالیان، لشگری، کوشکی، ابویی، صحاف زاده و...
متوسلیان درباره محتوای این جلسه اظهار داشت: مهدوی دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در این جلسه پیشنهاد تشکیل کمیته ای مشترک با هدف تعیین میزان محصولات پتروشیمی صنایع تکمیلی را ارائه داد که پس از بررسی به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید. بنده نیز ماموریت یافتم تا تشکل های مرتبط را برای حضور در این کمیته معرفی و دعوت کنم.


وی برگزاری این جلسه را در ادامه سری نشست های اتاق بازرگانی ایران که در آن بسته حمایتی از صنایع تکمیلی تدوین شده بود، عنوان کرد و گفت: یکی از کارگروه های تخصصی نشست های مزبور، کارگروه تخصصی صنعت پتروشیمی است که ریاست آن به آقای مهندس مهدی پورقاضی محول شده است. 
متوسلیان همچنین از برگزاری جلسه های متعدد دیگر با بورس کالا، وزارت صنعت معدن و تجارت و دیگر نهادهای مرتبط خبر داد که یکی از محورهای گفت و گو در این جلسه ها، شفاف سازی در زمینه عرضه ها و ممانعت از اخلال در این حوزه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد