ارسال پاسخ

۳ بهمن ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2065

pvc-asso.ir

کارگاه آموزشی لوله و اتصالات PVC برای کشاورزان برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت آب، لوله و اتصالات PVC و کاربرد آن ها در سامانه های نوین آبیاری در دانشگاه آزاد اسلامی اوز با حضور کشاورزان منطقه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از پایگاه خبری پیام دانش، کارگاه آموزشی مدیریت آب، لوله و اتصالات PVC و کاربرد آن ها در سامانه های نوین آبیاری روز دوشنبه 2 بهمن 1397 در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.


بر اساس این گزارش دکتر امین نظام پور رئیس نمایندگی جهاد کشاورزی اوز تحت نظارت جهاد کشاورزی لارستان، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی کشاورزان این بخش با کاربرد لوله های مذکور در سامانه های نوین آبیاری عنوان کرد.


در این کارگاه بیش از۲۰ نفر از کشاورزان بخش اوز حضور داشتند.  


همچنین دکتر هنر و مهندس محمدی آموزش های لازم را بر اساس سرفصل های لازم آموزش دادند و به توضیح روش های نصب لوله های پی وی سی پرداختند.
پایان این کارگاه آموزشی نیز به پرسش و پاسخ اختصاص داشت که شرکت کنندگان سوال های خود را درباره سیستم های آبیاری و موارد مرتبط طرح کردند.


لازم به ذکر است این دوره آمورشی با هماهنگی امین نظام پور، رئیس نمایندگی جهاد کشاورزی اوز تحت نظارت جهاد کشاورزی لارستان و با همکاری مهندس خاطره حاجی پور، مدیر شرکت پژواک اندیشه خاطره سبز، با حضور دکتر هنر و مهندس محمدی، کارشناسان آب و خاک از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی، در تالار سعدی (خیریه حاج محمدامین کمالی) دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
مسعود طاهری یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷
با سلام خدمت اساتید محترم این کار بسیار قشنگ باعث آکاهی کشاورزان و فعالان این حوزه شده و لازم میدانم به عنوان یک شاگرد قدردانی کنم از همه عزیزان مسئول و بالاخص دکتر هنر که ذکر خیرش همه جا هست. ارسال پاسخ