ارسال پاسخ

۲۸ بهمن ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2104

pvc-asso.ir

نوآوری در فیلتراسیون مذاب

سیستم ارائه شده جایگزینی جالب و مقرون به صرفه است. این شرکت ایتالیایی دو عدد از این سیستم ها را  برای مشتری...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: تامین کنندگان تجهیزات تصفیه مذاب همواره به دنبال پیشرفت مستمر در توسعه نوآورانه و راه حل های موثرتر برای پاک سازی جریان های ذوب پلاستیک های صنعتی و پس از مصرف، حاوی سطوح بالای آلودگی هستند.

 

چندین مورد از آخرین پیشرفت های تصفیه مذاب در دو نمایشگاه بین المللی  NPE در ایالت متحده در ماه می و پلاست در ایتالیا ماه می / ژوئن 2018 به نمایش گذاشته شد. در نمایشگاه پلاست به عنوان مثال شرکت  FIMIC سیستم فیلتراسیون مذاب را به نمایش گذاشت. این  سیستم مواد را دو بار با استفاده از مش در دو سایز مختلف فیلتر می کند که برای مواد با آلودگی بالا و معمولا برای پلاستیک های بازیافتی و پس از مصرف مناسب است.

 

 در یک نصب متداول، اولین مش باید 400 میکرون و دومی باید 150 میکرون باشد. استفاده از فیلتر های سوراخ دار لیزری بسیار گران است و این سوراخ ها در اولین فیلتر به صورت معمولی سوراخ شده و فقط در دومین فیلتر به صورت لیزری است.

 

گفته می شود که سیستم ارائه شده جایگزینی جالب و مقرون به صرفه است. این شرکت ایتالیایی دو عدد از این سیستم ها را  برای مشتری در کانادا نصب کرده است.  FIMICهمچنین تاکید زیادی بر روی   PVC بازیافتی به خصوص ضایعات کابل دارد، و در این بخش با محققان دانشگاه زلین از جمهوری چک همکاری داشته است. این تیم یک نسخه اصلاح شده از فیلتر مذاب  RAS ( خود تمیز کننده و اتوماتیک)را با استفاده دو سایز متفاوت فیلتر 600 میکرون و 300 میکرون برای دومی تست کردند.

 

برنامه آینده  استفاده از فیلترهای ریزتر، کمتر از 200 میکرون خواهد بود. این فیلتر های مذاب کیفیت خروجی و بازده تولید را تضمین می کنند.

 

تست فیلتراسیون مذاب با استفاده از فیلتر مذاب  RASدر ایتالیا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد