ارسال پاسخ

۲۳ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1879

pvc-asso.ir

متوسلیان: برای اعتراض به روش کنونی، PVC نخرید

هماهنگ و يكصدا فعلا از خريد پي وي سي امتناع  ورزيده و اعتراض عملي خود را به اين روند ناصحيح اعلام می‌داريم .

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، از اعضا درخواست کرد تا برای اعتراض به مهندسي بازار و قيمت گذاري در كنار سياست نادرست تعيين قيمت پايه بر اساس ميانگين ٤ هفته قبل، از خرید PVC امتناع کنند.

 

متن این درخواست به شرح زیر است:

همكاران گرانقدر و اعضاي محترم انجمن لوله و اتصالات PVC


با عرض سلام

احتراما همانگونه كه استحضار داريد بحث توزيع و قيمت گذاري PVC  در هفته هاي اخير به دستاويزي براي سودجويي فزاينده و برهم زدن روند بازار و صنعت در كشور بدل شده است.


مهندسي عرضه و تقاضا در كنار دستورالعمل بسيار نامناسب تعيين قيمت پايه بورس بر اساس ميانگين چهار هفته گذشته، نه تنها موجبات سوء استفاده هر چه بيشتر واسطه ها و توليد كننده نماها را فراهم آورده است بلكه سبب شده است تا صنعت پي وي سي ايران از مهمترين مزيت رقابتي قيمتي خود نسبت به ساير پليمرهاي رقيب بي بهره بماند . اين در حالي است كه در تمام دنيا  پي وي سي از مزاياي ذاتي خود نسبت به سايرين بهره مي برد.


لذا ضمن اعتراض شديد به مهندسي بازار و قيمت گذاري در كنار سياست نادرست تعيين قيمت پايه بر اساس ميانگين ٤ هفته قبل ،  از كليه اعضاي محترم درخواست مي گردد بصورت هماهنگ و يكصدا فعلا از خريد پي وي سي امتناع  ورزيده و  اعتراض عملي خود را به اين روند ناصحيح اعلام داريم .
 بديهي است اگر اعتراض همگاني  و هماهنگ ما توليد كنندگان صنايع تكميلي پي وي سي نباشد ، ادامه اين روند به زودي كل صنعت ما را به ورطه نابودي كشانده و تمامي حقوق و مزاياي ذاتي اين محصولات را زايل مي گرداند.


با احترام
عباسعلي متوسليان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط