ارسال پاسخ

۲ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1831

pvc-asso.ir

رشد تقاضای سالانه‌ PVC در اروپا برای ساخت‌و‌ساز

آمارها نشان دهنده رشد تقاضا برای PVC در اروپا به میزان 2 تا 3 درصد برای حوزه ساخت و ساز است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: یک تولید‌کننده آلمانی PVC اعلام کرد که پس از سال ها، تقاضای پلی‌وینیل کلراید در اروپا جهت احیای بخش ساخت و ساز، با رشد 2-3 درصد مواجه شده است.

 

بیش از 60 درصد از پی‌وی‌سی تولیدی در اروپای غربی در بخش ساخت و ساز و برای مصرف در ساخت لوله، درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر روند اقتصادی مثبت همچنان ادامه یابد، شاهد بهبود در صنعت ساخت و ساز خواهیم بود که ممکن است به افزایش تقاضای سالانه 2 تا 3 درصدی  PVC در اروپا منجر شود.

 

 از آنجایی که بحران اقتصادی به منطقه اروپا آسیب زده است و این بخش از صنعت به دلیل تقاضای اندک از جانب بخش ساخت و ساز، متحمل فشار زیادی شده است. با این حال  رشد اخیر در بخش ساخت و ساز در انگلستان و آلمان این روند را منحرف ساخته و تقاضای بیشتری برای PVC بعد از شش سال کاهش فروش، ایجاد شده است.

 

 شاخص PMI در انگلستان از 62.5 در  ماه مارس به 60.8 در ماه آوریل کاهش یافت اما با توجه به اینکه این شاخص بیش از آستانه 50 بود نشان‌دهنده رشد سالیانه با بهترین عملکرد در بخش ساخت و ساز در ماه گذشته است.

 

اگر مقدار شاخص برابر ۵۰ یا بالاتر از آن باشد یعنی وضعیت رو به بهبود نسبی قرار دارد و هر چه بالاتر رود وضعیت بهتر می شود و اگر مقدارشاخص به سمت پایین تر از ۵۰ برود، نشان دهنده ی افت اقتصادی می باشد.با این حال تولید کنندگان'Fittest  پی‌وی‌سی  می‌توانند هنوز هم به کار خود ادامه دهند.

 'Fittestبه معنای صرفه‌جویی در مقیاس و کنترل هزینه‌ها به ویژه در بالادست این زنجیره است.

 

 شاخص ساخت‌و‌ساز فصلی ایتالیا در ماه مارس، 1.9 درصد در مقایسه با ماه قبل افزایش داشت که همزمان با سایر آمار‌های اقتصادی مشابه در ماههای اخیر  از جمله تولید صنعتی و فروش خودرو از سوی اداره ملی آمار منتشر شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد