ارسال پاسخ

۴ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1088

pvc-asso.ir

روغن گیر بکس بهره وری از انرژی را تا 3/3درصد در اکسترودر بهبود می بخشد

​​​​​​​ Ostendorfیکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله های پلاستیکی در آلمان اعلام کرده است که از زمانی که از روغن Mobil SHC Gear 220 درگیر بکس اکسترودر های خود استفاده کرده است سود قابل ملاحظه ای از لحاظ بهره وری در انرژی بدست آورده است.

روغن صنعتی ExxonMobil دارای عملکرد بالا، کاملا" سنتزی، دارای خاصیت حرارتی عالی، سیالیت در دمای پایین و در نتیجه  موجب بهبود 3/3% در بهره وری از انرژی شده است.

 

این شرکت قبلا از روغن گریس Mobilgear SHC سری XMP در سایر برنامه های عملیاتی استفاده می کرد. این شرکت قصد دارد پتانسیل بهبود عملکرد در استفاده از روغن جدید ExxonMobil را بررسی کند.

 

یک تستر Fluke 1735 بهره وری انرژی را در کیلو وات به ازای هر کیلو گرم محصول اندازه گیری کرد و نتایج نشان داد با استفاده از روغن Mobil SHC Gear 220 3/3% در انرژی صرفه جویی می شود. همچنین به طور متوسط 5 درجه سانتیگراد دمای گیر بکس کاهش می یابد.

 

Andrea Jacobsen مدیر بازار یابی صنعتی  EMEA روغن های ExxonMobil  گفت که عامل درجه حرارت پایین منجر به صرفه جویی اضافی در کل گیر بکس و افزایش چرخه عمر دستگاه می شود. همچنین احتمالا" برای کاهش خرابی دستگاه هم برنامه ریزی شده است.

 

 از نظر Jacobsen هزینه های انرژی یکی از بالاترین بار ها در شرکت های تولیدی است و هر گونه کاهش در مصرف انرژی تاثیر مفید و فوری خود را در انتهای خط خواهد داشت.

 

تهیه و ترجمه: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد