ارسال پاسخ

۴ خرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n884

pvc-asso.ir

ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی و تشکل ها در شناسایی قوانین مخل کسب و کار + تصویر نامه

اتاق بازرگانی با همکاری اتاق تعاون و شورای اصناف کشور، نسبت به شناسایی قوانین، مقررات و بخشنامه های مخل تولید و سرمایه گذاری در کشور اقدام نماید و با نظرخواهی مستمر از تشکل های تولیدی و صادارتی... به طور مستمر گزارش ها و پشنهادهایی را تهیه کند. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، بر اساس نمابر ارسالی به دفتر انجمن، بند (ب) ماده 12 قانون اخیرالتصویب «احکام دائمی برنامه های توسعه کشور» مصوب 10 بهمن ماه 1395، از این پس کمیته موضوع ماده 76 قانون برنامه پنجم توسعه به «کمیته موضوع ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور» تغییر نام می یابد. 

 

بر اساس این نمابر، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی موظف است با همکاری اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای اصناف کشور، نسبت به شناسایی قوانین، مقررات و بخشنامه های مخل تولید و سرمایه گذاری در کشور اقدام نماید و با نظرخواهی مستمر از تشکل های تولیدی و صادارتی سراسر کشور و بررسی و پردازش مشکلات و خواسته های آنها، به طور مستمر گزارش ها و پشنهادهایی را تهیه کند و به کمیته ای متشکل از دو نفر از هر قوه به انتخاب رئیس آن قوه ارائه دهد. کمیته مذکور موظف است ضمن بررسی پشنهادهای ارائه شده، راهکار قانونی لازم را اتخاذ کند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:


 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط