ارسال پاسخ

۲۹ اسفند ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n767

pvc-asso.ir

«نرم نرمک می رسد اینک بهار»

عباسعلی متوسلیان: دیگر بار شکوفه های امید دامن زمین را سبز می سازند و تابلوی طبیعت به زیباترین رنگ ها آراسته می شوند و این همه الهامی است برای انسان تا رسالت خود را در هستی با خدمت به خلق خداوند به غایت برساند.

پیام نوروزی عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به شرح زیر است

 

به نام خدا

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
 یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
 حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

«نرم نرمک می رسد اینک بهار»

دیگر بار شکوفه های امید دامن زمین را سبز می سازند و تابلوی طبیعت به زیباترین رنگ ها آراسته می شوند و این همه الهامی است برای انسان تا رسالت خود را در هستی با خدمت به خلق خداوند به غایت برساند.

بهار فریاد امید است، هر لحظه می توان در خود شکوفا شد و امید را به همنوعان هدیه داد. درست مثل زمین که نستوه سالی یک بار به دور خورشید می چرخد و این چرخش حیات بخش تا به ابد ادامه دارد.

سال 1395 با تمام کامیابی ها و ناگواری هایش به تاریخ پیوست. اکنون سال جدید پیش روی است؛ روزنه های بسیاری برای سال 1396 در عرصه های کار و تولید گشوده شده است؛ ما با ایده های تازه با سبزینگی طبیعت همراه خواهیم شد تا فردا روز، آفتاب زیبا زندگی فرزندان ایران ما را پر نور کند.

گشودن دروازه های ایران با کم رنگ شدن تحریم ها، کاهش نرخ تورم، امنیت حاکم بر کشور و دیگر فرصت ها را باید غنیمت شمرد و هر چه بیشتر برای آبادانی ملک ایران همت گماشت. بی تردید صنعت و صنعتی شدن کشور راهی گریز ناپذیر برای رونق اقتصاد ایران است. 

ما در انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران و انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، با همت دوستان و مسئولان دولتی و خصوصی تلاش مضاعف خواهیم کرد تا گامی برای شکوفایی اقتصاد ایران برداریم. 

سال 1396 را به تمام بزرگان صنعت، مسئولان بخش های دولتی و خصوصی و همه سروران ارجمند که دل در گرو آبادانی ایران دارند، تبریک می گویم و برای همگان از خداوند سالی پر رونق و برکت را آرزومندم.

عباسعلی متوسلیان
رئیس هیبئت  مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد